Terug naar overzicht
http://www.jefcelen.be/StepStijn/
heel mooie foto's je zag er stralend uit groetjes, ilse
hele mooie foto's,je straalde idd echt!geniet maar van de wittebroodsweken!groetjes,kirsten
Proficiat!!!
amaaiiiiiii, heel mooie foto's ik kreeg er kippenvel van. Ik hoop dat mij dag zou mooi zal zijn als de uwe. Prioficiat
Hey! Dikke proficiat! Wij geven ons feest ook in het Daemshof en zijn dus heel blij te horen dat jullie tevreden waren! Hoewel ik dat niet anders verwacht had!! :-)Ook goed te horen dat er sfeer was en er veel gedanst werd, want daar was een tijdje geleden wat kritiek op... Geniet nog lang na van jullie mooie dag! Groetjes
Prachtig!
Een hele dikke proficiat! En prachtige foto's! Doen ook ons feest in het Daemshof en hebben net als jullie Jef Celen als fotograaf! Leuk om te zien wat voor foto's we mogen verwachten in de feestzaal. En praktisch vraagje, ben helemaal vergeten welke slaappil het nu weer was (ik zal hem wel nodig hebben, eigenlijk nu al ;o)), weet jij de naam nog? Alvast mercikes he! Geniet nog van je wittebroodsweken!
hey Stephanie, hoe toevallig, ik was hier net je verslag aan het lezen en naar de fotootjes aan het kijken en dan blijkt dat ik je ken :) Ook Ann-Sofie heb ik op de fotootjes herkend, zeer mooie foto's trouwens en je was een heel mooie bruid! ik hoop dat je er goed van genoten hebt! de fotograaf Jef Celen staat ook in m'n shortlist van fotografen, en nu ik jouw foto's gezien heb, ben ik al een mailtje naar hem aan het sturen :) indien je nog tips hebt, stuur je t maar door.. :) vele groetjes en proficiat!! Isabelle
Hoi Stephanie, Eerst en vooral proficiat! :) Wij hebben ook dezelfde combinatie, Jef Celen en Daemshof, 'k heb dus heel nieuwsgierig heel de fotoreeks gezien :) Heel mooi hoor, jullie stralen! Ik wou nog even iets vragen, ik zie dat er bij jullie op de tafels hoge kandelaars staan .. Hebben jullie deze gehuurd of was dit door Daemshof zelf? Ik herinner me dat Jef dit een minpunt vond aan de zaal dat ze dit niet hadden.