Terug naar overzicht
Hoi,Dit si zeker geen rara vraag maar een belangrijke vraag vind ik! Meestal draaien de kosten rond een 250 euro! Bij ons kost het 244 euro met een rode loper in de kerk! Voor de rode loper buiten de kerk moeten we zelf zorgen maar dat doen we niet! Vinden het nogal veel geld om even 2 minuutjes over te lopen!Spenderen die 80 euro dan liever in iets anders ide met ons huwelijk te maken heeft.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
De kosten voor een viering zijn vastgelegd door het bisdom op 200 EUR. Daarbovenop mogen de parochies nog beslissen iets meer te vragen. Dus min. 200 EUR. Dit kan nogal eens verschillen van parochie tot parochie...
wij betalen ook 200 euro.Groetjes, Isabelle 20/5/2006
wij weten het eigenlijk nog niet ... de pastoor heeft het er eigenlijk nog niet over gehad.Wat ik wel straf vind, is dat je kan mailen naar je pastoor ... da zie ik die van ons nog nie doen hoor!! Moderne man dan ...
HalloWij betalen 250 euro met rode loper in de prijs in begrepen.Groetjes Ellen
hallo, Je betaalt in elk geval min. € 200 voor de viering ( prijs vastgelegd door het bisdom ) en dan kan de parochie iets extra's vragen. Bij ons is dat € 40 voor de rode loper. groetjes ine
hallo,Wij betalen 200,00 euro met rode loper inbegrepen.GroetjesWendy