Terug naar overzicht
Gewoon eens rondkijken in de winkels! Bij C&A heb ik in de solden nu nog een rokje met kant van de nieuwjaarscollectie gevonden (en dat voor maar €7,5!). Bij JBC vond ik een zwart satijnachtig kleedje van de nieuwjaarscollectie (Happy newyear! hing nog aan het prijskaartje) voor €10. Ondertussen zijn de solden wel al op een eind... Maar toch vind je nog feestelijke kledij, hoor! Ook bij H&M zag ik tussen de nieuwe collectie al feestkledij zitten!
Bij 1-2-3 hebben ze heel mooie feestelijke kleedjes! Kosten tussen 150 en 200 euro.
kijk eens bij Steps, o.a. in Roeselare, mooie betaalbare kleedjes en ook "en vooral" betaalbaar!!
Le Jour Ailleurs ... hebben op verschillende plaatsen een winkel.
naar moggi's in kortrijk, maar ik ddenk dat je die winkels ook ergens anders kunt vinden
Bedankt voor jullie tips!!
Het is uiteindelijk een kleedje van 1-2-3 geworden, je kan het vinden op www.1-2-3.be en dan onder catalogus - habilléé kleedjes - het eerste bruine kleedje! Ben er echt tevreden van, bedankt voor de tip!
Op 20 maart 2010 is mijn zus getrouwd en ikzelf ben op 9 juli in het huwelijksbootje gestapt. Wij verkopen alle suitekleedjes (heel stijlvol; collecties Oni Onik, Linea Raffaëlli), in totaal 6 kleedjes. Indien geïnteresseerd, stuur me een mailtje! GroetjesLiesbeth