Terug naar overzicht
Ook zij trekken meestal hun plan wel, hoor. Mijn neef zijn vrouw is van Geraardsbergen en mijn neef zelf van St-Niklaas. Daar zitten toch ook wat kilometers tussen. Toen zij trouwden, werd er een bus ingelegd van St-Niklaas naar Geraardsbergen. Iedereen is toen naar de viering in de kerk geweest en daarna zijn ze terrasjes gaan doen. De vrouwen konden ev. ook nog wat winkelen.
Wij wilden op de uitnodiging zetten van zolaat voor de gemeente en zolaat voor de kerk. En dan iets in de trend van 'Het zou leuk zijn als u aanwezig kon zijn' en daarna dan de uitnodiging voor het avondfeest, maar zouden ze dan snappen dat er niets tussenin voorzien is?
Jawel, hoor... Dat was bij ons ook zo!
Hey Claudia, de helft van onze gasten komen vanuit Engeland... en die kunne best hun plan wel trekken. Allez, dat hoop ik maar. Ik dacht net hezelfde maar m'n verloofde (leuk om te zeggen) en mijn schoonmoeder zeiden dat het duidelijk genoeg is en iedereen wel iets vind om te doen. Wij zitten zelfs met een 'gat' van bijna 5uur... Dus die vrouwen kunnen nog goed gaan shoppen in mijn klein dorpje ;-) Veel succes!!
Wanneer ze bellen of mailen voor te bevestigen, kan je altijd eens terloops vemelden dat je hun altijd tips kan geven over wat er in de buurt te doen is voor de rest van hun namiddag door te brengen.
Wij zitten ook met dat probleem. Wij gaan onze foto's nemen in de nationale plantentuin en voorzien ook toegangstickets voor de familie die tussen de misviering en het feest niet naar huis kunnen. Zo kunnen ze een beetje rondwandelen of iets drinken in de taverne in de plantentuin. Een alternatief voor als het slecht weer is, hebben we nog niet...