Terug naar overzicht
Ziet er héél leuk uit en supermooi trouwkleed :)
Héél mooi! Leuk om ook eens een bruidje met horloge te zien! Wie zegt er dat dat niet staat?! (btw ik droeg er ook eentje! ;-) ) Enne... Jullie hebben precies ook nog veel opkuis gehad nadien!
heel mooie jurk! Proficiat met jullie huwelijk. En geniet er nog maar van. groetjes sharon
PROFICIAT. HEEL MOOI.
oohh zo leuk, met de vrachtwagen :-) Fijne fotootjes!!! geniet van jullie witte broodsweken!
Super leuke foto's en die kostuums van de mannen zijn prachtig met dat paars... En wat de horloge betreft, vind ik ook geweldig... ik ga de mijne ook dragen, want anders staat ze er toch in van de zon... :-) Proficiat!!
Bedankt allemaal! Is inderdaad eens ander vervoer hé zo'n vrachtwagen. Ze zeggen altijd als je trouwt met een trucker, je de vrachtwagen erbij moet nemen. Bij ons was dus wel degelijk het geval. Het horloge had ik van mijn man gekregen toen hij toekwam bij mijn ouders. Het was zijn trouwkado voor mij en heb het natuurlijk direct aangedaan. Was zowiezo van plan om 1 te dragen maar dit paste natuurlijk veel beter. Ik wil altijd weten hoe laat het is. Heb er eigenlijk niets dan positieve reacties op gekregen. We hebben inderdaad nog veel opkuis gehad. Twee volle pmdzakken vol, maar gelukkig zijn de ouders en schoonouders de volledige zondagnamiddag en avond komen meehelpen. Groetjes Keshia
Ziet er super uit. Héél mooie jurk.