Terug naar overzicht
Wij zitten met hetzelfde probleem! Voorbeelden mogen ook steeds doorgemaild worden naar yenda at live.be Bedankt!
ze mogen ook altijd doorgemaild worden naar "kirsten en willem trouwen @ gmail.com" maar dan zonder spaties super dank je!
En terwijl jullie hier bezig zijn mag je ook altijd sturen naar stefanielooten@telenet.be We hebben nog 15 dagen en de spanningen beginnen te komen.
Als jullie dan toch bezig zijn, vergeet mij dan ook niet :-) koen.vyvey@telenet.be Dank je wel!
Ook hier weinig inspiratie ...... cindy_ackermans@hotmail.com Dank je wel!
Dit was de taak van mijn ventje maar ja.... De avond voor de trouw, nog niks hoor. Ik heb dan vlug nog wat puntjes op een briefke gekrabbeld. Dit was't zo wat in't kort: Welkom, bedankt om te komen. Bedankt ouders, getuigen, iedereen die geholpen heeft om onze dag in goede banen te leiden... Sebiet eten en daarna die kilootjes er op de dansvloer terug afzwieren In de gang loopt een powerpoint presentatie tot na het dessert Daar staat ook het gastenboek, gelieve iedereen hier iets in te schrijven er zal ook voor iedereen nog iets klaarliggen (bedankje mini mercikes) Smakelijk groetjes, Carolina