Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teleurgesteld....

28-7-2010 21:56:50
Hallo allemaal,

ben hier sinds een maand of zo lid van deze site.
Heb al heel veel tips gevonden dankzij jullie;
nu ben ik wel een beetje teleurgesteld in de feestzalen.
We zouden namelijk een beperkt aantal mensen vragen voor het avondeten ( ongeveer 18 pers ) en de rest van de mensen laten komen naar het dessertbuffet (dan zouden er nog iets van een max 60 personen bijkomen). (moeten alles zelf betalen vandaar).
Maar bijna alle feestzalen willen ons daarom geen zaterdagen toestaan enkel vrijdagen!
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Hebben jullie uiteindelijk iets gevonden?
We zijn op zoek in regio Oost-Vlaanderen voor de periode september 2011.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

AN
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1398

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik28-7-2010 22:01:00

Heb je eventueel al gedacht aan een chiquere gildenhuis of sportkantine of zo... Dan moet je natuurlijk wel zelf zorgen voor bediening en traiteur enzo... Wij doen 's avonds eten voor de suite met een traiteur ,ook een kleine 20 personen en nadien avondfeest voor een 100 à 150 personen. Voor de zaal was dit geen probleem ,maar is wel op een vrijdag...

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik28-7-2010 22:22:28

je hebt in oostakker lage vuurse die werken met trateur van tomme mss daar eens dit word enkel gebruikt voor feesten of mss op restaurant gaan eten en daarna via trateur in een zaal dessertbuffet en avondfeest geven . zevensterre in laarne kan je ook opspiltsen mss voor eten in kleine zaal en avondfeest in grotere zaal?

Inge
16-4-2011
 Meld misbruik28-7-2010 22:22:58

Hey,
wij vragen een 30 man op ons avondfeest en gaan naar aghathea in Landskouter. Grote van groep is daar geen probleem; de zaal is dan ook niet zo super groot, maar wel heel gezellig en mooi, de service is daar ook ontzettend goed, ik ben alvast heel tevreden.

Bart

Meld misbruik28-7-2010 23:42:28

Een geschikte plaats voor zo een kleinere groep is v.b. "Pauwkenshof" in Destelbergen.

Nog origineler is de brouwerij van Melle.Daar heb je een zaaltje met daarvoor een soort toog en het deel er achter is dan het zaaltje.Zeer gezellig en je zit er tussen de koperen ketels waar ze verschillende bieren aan het brouwen zijn.Daar maken ze o.a. verschillende bieren die je dan ook ter plaatse kan gebruiken maar je hebt er volledig vrijheid en de bediening voor drank zorgen zij.Het enige nadeel is dat je met traiteur moet werken maar daar hebben ze meerdere adressen van.Het klinkt misschien wat absurd maar als je eens op hun website kijkt zal je wel begrijpen wat ik bedoel. Succes!!

Kim
21-8-2010
 Meld misbruik29-7-2010 8:12:29

Hallo,

Het kasteel van Laarne heeft een geschikte zaal voor ene kleinere groep. Hele vriendelijke mensen ook trouwens. In het kasteel van saffelaere hoef je ook niet aan een bepaald aantal te komen. Wij houden ons feest en onze viering daar, we hebben 90 gasten.

Groetjes,
Kim

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik29-7-2010 8:44:51

Hof Van Nassau in Zottegem is een heel mooie zaal, met ook een restaurant ..Misschien kunnen jullie eerst daar gaan eten en nadien, met de mensen van het dessertenbuffet, "verhuizen" naar de zaal ? Is maar een ideetje ....

Nele
7-5-2011
 Meld misbruik29-7-2010 9:18:23

Hallo,

Mijn zus had haar trouw in 't Pauwkenshof in Destelbergen... Super in orde, zeker! Maar ze liet me zelf weten dat ik daar niet meer hoef te kijken, want dat de prijzen daar nu onbetaalbaar zijn (wij gaan ook het grootste deel zelf moeten betalen) Weet ook niet of die zo soepel zouden zijn als je 'maar' met +- 20 man zou eten en erna wel +- 60 personen voor dessertbuffet?! Maar je kan proberen...

Verder weet ik dat de feestzaal die ik gekozen heb idd vermeld dat er min. 50 personen op het feest moeten zijn. Indien niet wordt een forfait aangerekend... (wel zaal van 220 personen)

Een super mooie locatie is ook: Het Kasteel Van Beervelde, zij werken samen met de Feestarchitecht en die zijn daar wel flexibeler in (denk ik)

Succes nog

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-7-2010 10:39:10

In het Kastelenhof in Stekene is een klein Koetshuis dat daarvoor geschikt is! Is wel met eigen traiteur (of traiteur die zij aanbevelen). Nadeel mss is wel dat in het eigenlijke Kasteel een trouwfeest zal zijn (maar daar heb je geen geluidshinder of zo van, want de gebouwen staan ver genoeg uiteen).

Cara
7-8-2010
 Meld misbruik29-7-2010 11:13:19

Wij trouwen in iets chiquere, (in de omgeving) bekende feestzaal en daar was diner voor 40personen en avondfeest voor 80 geen enkel probleem.
Dus wel raar dat bepaalde zalen daar zo moeilijk over doen...

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik29-7-2010 13:07:45

Mijn zaal stelt helemaal geen voorwaarden behalve dat je voor tenminste 50 euro van de brouwer moet afnemen, maar daar kom je wel aan met je hoeveelheid gasten, zaal is vrij van catering en muziek, alleen drank is verplicht bij de brouwer, maar aan heel aanvaardbare prijzen. Zaal Toon in Sinaai

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...