Terug naar overzicht
dat is wel heel vroeg, maar als je zeker wil zijn. Hoe lang hebben ze bezig geweest met uw proefkapsel? dan kan je dat wat inschatten e.
een uur een half en mijn getuige heeft ook lang haar het scheelt wel dat we bij de kapper ontbijten en dat ik daar ook geshminkt word
Ik was op dat uur ook al wakker en heb mij thuis een beetje moeten bezighouden, dus waarom niet?
Mmmm, bedenk dat je dan hoogstwaarschijnlijk 24u zal wakker zijn. Ik zou mezelf zot verklaren op dat uur... Maar dit beslis je toch gewoon zelf?? Groetjes Kitty
Dat is echt wel vroeg.
ik moet om half 7 bij de kapper zijn en vind dat al redelijk vroeg groetjes, ilse
Om eerlijk te zijn... ik verklaar jou ook voor zot Nee, even serieus, ik zou eerlijk gezegd toch eens kijken of er geen andere mogelijkheid is... je huwelijksdag is sowieso al een enorm lange en vermoeiende dag. Moest ik zo vroeg moeten opstaan, ik zou tegen middernacht al doodmoe zijn. Maar misschien kan jij er beter tegen? Ben je een goeie slaper? Dan misschien toch best heeeeeeel vroeg gaan slapen de avond ervoor.
pfff...dat is echt wel héél vroeg! blij dat ik pas om 11u klaar moet zijn Ziet jouw kapper het zitten om zo vroeg op te staan?
Ik vind dat nu ook wel héél vroeg en vraag me af of dat wel nodig is... Maar als jij het zo wilt, wie zijn wij dan om commentaar te geven!;-)
ik ga om 7.30 naar de kapper, erg vroeg vind ik, dan om 9 uur komt het meisje dat mn make-up doet, om 10 uur komt familie enzo, en dan 10.30 komt mijn aanstaande mij halen
Ik moet om 7.30 bij de sminkster, om 8.15u bij de kapper, om 9u komt de fotograaf en om 10u komt mijn vriend toe. Vind dit eigenlijk al vroeg genoeg! Maar als je wil zeker zijn, dan moet je niet twijfelen!
ik ga om 8 uur naar de kapper, tis een kleine uurtje de tijd en ze is het gewend van te doen. ze zei dan ook tegen me: dan hebben we alle tijd. om 9 uur komen ze m'n make up, das een halfuurtje en dan nog een halfuur voor in mijn jurk te geraken :p en dan om 10 u komt mijn vriend en om 10 u 30 stadhuis :). ziezo mijn klaarmaak moment hihi. van jou vind ik het ook vroeg, maar jij moet dan wrs ook vroeger klaar zijn dan ik. Als jij daar geen problemen mee hebt en de kapper ook niet? Dan zou ik me dat niet aantrekken. groetjes sharon
ja ik weet wss te vroeg maar ik ben gewoon van de vaste nacht te doen en zelf in mijn groot verlof slaap ik echt niet veel ben nog in twijfel maar moet wel vlug beslissen
Bij mij zijn het dezelfde uren als bij sharon: om 8u bij de kapper, 9u make-up (doe ik zelf en duurt 30min), half 10 aankleden, en om 10u komt mijn verloofde en de familie toe.... dan drinken we een glaasje en om 11u moeten we op het stadhuis zijn.... ik vind jou uur persoonlijk heel vroeg hoor!!
6u kapper, 7u30 schminkster, 9u thuis aankleden en foto's gaan maken.
Dit is inderdaad héél vroeg! Dat wil dus zeggen dat je 3u en 3 kwartier hebt voor je man je komt ophalen... Dan ga je idd een uur moeten zitten wachten voor je man er is... Dàn zou ik pas op zijn van de zenuwen!!!