Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Domein Martinus

28-7-2010 22:36:59
Hoi allemaal,

We zijn daarstraks naar een zaal gaan kijken, maar onze datum was al niet meer vrij (is pas binnen 16 maanden, maar ja). We waren allebei wat ontmoedigd... Ik dacht dat we er goed op tijd bij waren, maar niet dus!

Heb dus nog wa gezocht op internet. Heeft er iemand ervaring met Domein Martinus in Halle-Zoersel? Heb hen nu net een mail gestuurd om meer info te vragen ('t is wa laat om nog te bellen nu ). Op de foto's ziet het er tof uit en je kunt er ook blijven slapen, wat voor sommige gasten wel leuk kan zijn.

Sofie
3-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 827

Tinne
10-4-2010
 Meld misbruik28-7-2010 23:24:11

Wij zijn op 10 april getrouwd en ons feest vond plaats in Martinus. Het was een prachtige dag. Het feest supergoed georganiseerd en het eten echt verfijnd. Zeker een aanrader!!

Bart

Meld misbruik28-7-2010 23:28:40

Ja,Domein Martinus ben ik al een paar keer geweest en het is ook leuk omdat je in de buurt mooie foto's kan maken.

Er hangt natuurlijk wel van je aantal personen af of je zo een zaal moet nemen want tenslotte blijft het wel wat wikken en wegen bij een keuze in je geschikte plaats voor jullie grote feest.

Wees wel tijdig om meerdere zalen te kunnen vergelijken want sommige zalen kunnen snel bezet zijn maar zeker en vast niet de eerste de beste nemen

Veel plezier in de verdere zoektocht!!

dj LeBart

Meld misbruik29-7-2010 8:03:52

Mooie zaal vrij strak ingericht, eten zag er zeker lekker uit (de dessertjes waren dat in alle geval). Discobar verplicht van de zaal te gebruiken maar die is meer dan afdoende.

Een zaal waar je in wezen weinig mis mee kan doen.

joke
2-9-2011
 Meld misbruik29-7-2010 8:28:21

Wij hebben ook getwijfeld om ons feest daar te doen. Uiteindelijk hebben we voor Den Eyck in Kasterlee gekozen omdat dit toch iets dichter in de buurt is.
Domein Martinus is volgens mij echt wel de moeite, heb daar al wat congressen van het werk gehad e.d. Wat is wel vond is dat zij vrij duur zijn op gebied van drank.
Ze zijn er wel super vriendelijk, toen wij gebeld hebben mochten we direct komen kijken en namen ze de tijd om de brochure samen met ons te bekijken.
Het bruidspaar krijgt bovendien een gratis overnachting.

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik29-7-2010 8:50:17

Dat klinkt al goed .

Heeft iemand een idee van de prijsklasses? Ik zag op de website namelijk geen folder staan.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik29-7-2010 10:05:48

Hey, ons feest was in Domein Martinus en het was echt super! Ze zijn bij de duurdere, maar het eten is echt subliem (ik krijg er nog het water van in de mond als ik er alleen nog maar aan denk!) en de service is perfect.
Wij hadden nog de prijzen van 2009, dus denk dat je best even een brochure opvraagt.
Wij hebben gekozen voor receptie (26,95 voor 2 uur met meer dan voldoende hapjes en drank!), het menu van 49,95 en dessertbuffet.

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik19-8-2010 13:57:11

Wij gaan ons feest doen in Domein Martinus. Inderdaad niet al te goedkoop en je moet erop letten dat je bij een feest op zaterdag zit met een minimumbedrag van 10 000 euro. Omdat wij daar heel ons feest doen (receptie, avondeten, avondfeest) zagen we dat wel zitten, maar ik denk dat dat vooral afhankelijk is van wat je wilt uitgeven, wat je gaat doen en hoeveel volk er komt...
Nog veel geluk met je zoektocht! Ik was na Domein Martinus meteen verkocht en wou niets anders meer!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info