Terug naar overzicht
Wij zijn op 10 april getrouwd en ons feest vond plaats in Martinus. Het was een prachtige dag. Het feest supergoed georganiseerd en het eten echt verfijnd. Zeker een aanrader!!
Ja,Domein Martinus ben ik al een paar keer geweest en het is ook leuk omdat je in de buurt mooie foto's kan maken. Er hangt natuurlijk wel van je aantal personen af of je zo een zaal moet nemen want tenslotte blijft het wel wat wikken en wegen bij een keuze in je geschikte plaats voor jullie grote feest. Wees wel tijdig om meerdere zalen te kunnen vergelijken want sommige zalen kunnen snel bezet zijn maar zeker en vast niet de eerste de beste nemen Veel plezier in de verdere zoektocht!!
Mooie zaal vrij strak ingericht, eten zag er zeker lekker uit (de dessertjes waren dat in alle geval). Discobar verplicht van de zaal te gebruiken maar die is meer dan afdoende. Een zaal waar je in wezen weinig mis mee kan doen.
Wij hebben ook getwijfeld om ons feest daar te doen. Uiteindelijk hebben we voor Den Eyck in Kasterlee gekozen omdat dit toch iets dichter in de buurt is. Domein Martinus is volgens mij echt wel de moeite, heb daar al wat congressen van het werk gehad e.d. Wat is wel vond is dat zij vrij duur zijn op gebied van drank. Ze zijn er wel super vriendelijk, toen wij gebeld hebben mochten we direct komen kijken en namen ze de tijd om de brochure samen met ons te bekijken. Het bruidspaar krijgt bovendien een gratis overnachting.
Dat klinkt al goed . Heeft iemand een idee van de prijsklasses? Ik zag op de website namelijk geen folder staan.
Hey, ons feest was in Domein Martinus en het was echt super! Ze zijn bij de duurdere, maar het eten is echt subliem (ik krijg er nog het water van in de mond als ik er alleen nog maar aan denk!) en de service is perfect. Wij hadden nog de prijzen van 2009, dus denk dat je best even een brochure opvraagt. Wij hebben gekozen voor receptie (26,95 voor 2 uur met meer dan voldoende hapjes en drank!), het menu van 49,95 en dessertbuffet.
Wij gaan ons feest doen in Domein Martinus. Inderdaad niet al te goedkoop en je moet erop letten dat je bij een feest op zaterdag zit met een minimumbedrag van 10 000 euro. Omdat wij daar heel ons feest doen (receptie, avondeten, avondfeest) zagen we dat wel zitten, maar ik denk dat dat vooral afhankelijk is van wat je wilt uitgeven, wat je gaat doen en hoeveel volk er komt... Nog veel geluk met je zoektocht! Ik was na Domein Martinus meteen verkocht en wou niets anders meer!