Terug naar overzicht
Ja maar ik dacht dat het morgen wel wat beter ging worden als vandaag. We zullen duimen voor goed weer he.
Idd ik dacht ook dat het morgen redelijk goed ging worden. Dus ..... laten we hopen.
Gisteren gaven ze ook de hele tijd regen, en toch heb ik 's middags op een terrasje kunnen zitten! Ik las vandaag in de krant dat het morgen grotendeels droog blijft! En wat als het niet zo is? het kan jullie dag niet verpesten ;)!!! Héél véél plezier en ik hoop op mooi weer! Liselotte
Maak er een fijne dag van !!! Laat het weer geen spelbreker zijn op jullie mooie dag! Groetjes
Geniet van jullie dag! :D groetjes sharon
Hoi Kristof, Wij zijn 10 juli getrouwd, sóchtends buienradar gekeken en me rotgeschrokken, uiteindelijk hele dag mooi geweest en rond negen uur kwam het ineens mte bakken uit de hemel. Was super, nog romantisch gedans in de regen!! Regen op de huwelijksdag is een teken van voorspoed!!
Hihi, of alleen voor de bruid. Komt de bruidegom er weer slecht vanaf! In Italy it is definitely a good omen. "Sposa bagnata, Fortunata Sposa". We say: " sposa bagnata, sposa fortunata ". (Sposa = bruid) It seems we believe that rain brings good luck only to one half of the couple...