Nu Online
Momenteel zijn er 421 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging deken?

29-7-2010 12:15:18
Hoi allemaal
Mijn toekomstige vraagt zich af of je de deken die die je huwelijksviering heeft gedaan ook uitnodigd naar de receptie uit beleefdheid? Doen jullie dit of hoeft dit eerder niet?

Groetjes!

Desmet
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1469

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-7-2010 13:35:43

Geen haar op mijn hoofd dat daar aan heeft gedacht... Dan kan je ook je kapster en visagiste en de mensen van de bloemen en god-weet-wie nog vragen!
We betaalden genoeg voor de kerk, dus dat volstond wel.

Pieter
21-8-2010
 Meld misbruik29-7-2010 13:46:31

Hey,

Dat vind ik ook wel. De prijs is al niet te min om een huwelijksmis te houden, laat staan om de priester nog eens te vragen.
Zij gerust, ik denk ook niet dat hij dat verwacht.
Nog veel succes!
Groetjes
Tineke

Lies
11-9-2010
 Meld misbruik29-7-2010 13:59:59

Wij hebben hem uitgenodigd - zowel voor de voorafgaande broodjesmaaltijd als voor de aansluitende receptie (de feestzaal ligt naar de kerk).

Hij is geen priester van de parochie maar iemand die we zelf gevraagd hebben.
Dit maakt dat hij toch wel tijd moet investeren in de rit (minstens 1h enkel).

MAAR: dit hoeft helemaal niet - wie je uitnodigt om getuige te zijn van je viering, je receptie, je eventuele avondfeest dat bepaal jezelf! Je moet je bij elke gast goed voelen !
:o)

Nog veel plezier met de voorbereidingen!!

Groetjes,
L

Cara
7-8-2010
 Meld misbruik29-7-2010 16:01:13

Wij nodigen de priester ook niet uit. Tenzij je hem ook kent v daarbuiten, vind ik niet dat je hem moet nodigen.

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik29-7-2010 18:16:06

mee eens... wij moeten ook rond de 200 euro betalen voor onze mis die we dan nog zelf in elkaar moeten steken, dus geen uitnodiging voor deze heer...dat hem dan maar met onze centen iets gaat drinken ergens anders...

Desmet
4-9-2010
 Meld misbruik30-7-2010 11:07:42

Ok :) das duidelijk, ben ik ook blij om want eerlijk gezegd wat je moet betalen om voor de kerk te trouwen vind ik schandalig, bij ons was het 265 euro. We mogen geen cd's in de kerk afspelen, er mag dus enkel live worden gezongen of op het orgel. Dusjah wij hebben een koor moeten zoeken (wat ook wel mooi zal klinken ipv cd's), dus we hebben de orgelist niet nodig van de kerk ... pech we moeten er toch voor betalen. Vind ik allemaal wel wat overdreven ...
Bedankt voor de reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info