Terug naar overzicht
Geen haar op mijn hoofd dat daar aan heeft gedacht... Dan kan je ook je kapster en visagiste en de mensen van de bloemen en god-weet-wie nog vragen! We betaalden genoeg voor de kerk, dus dat volstond wel.
Hey, Dat vind ik ook wel. De prijs is al niet te min om een huwelijksmis te houden, laat staan om de priester nog eens te vragen. Zij gerust, ik denk ook niet dat hij dat verwacht. Nog veel succes! Groetjes Tineke
Wij hebben hem uitgenodigd - zowel voor de voorafgaande broodjesmaaltijd als voor de aansluitende receptie (de feestzaal ligt naar de kerk). Hij is geen priester van de parochie maar iemand die we zelf gevraagd hebben. Dit maakt dat hij toch wel tijd moet investeren in de rit (minstens 1h enkel). MAAR: dit hoeft helemaal niet - wie je uitnodigt om getuige te zijn van je viering, je receptie, je eventuele avondfeest dat bepaal jezelf! Je moet je bij elke gast goed voelen ! :o) Nog veel plezier met de voorbereidingen!! Groetjes, L
Wij nodigen de priester ook niet uit. Tenzij je hem ook kent v daarbuiten, vind ik niet dat je hem moet nodigen.
mee eens... wij moeten ook rond de 200 euro betalen voor onze mis die we dan nog zelf in elkaar moeten steken, dus geen uitnodiging voor deze heer...dat hem dan maar met onze centen iets gaat drinken ergens anders...
Ok :) das duidelijk, ben ik ook blij om want eerlijk gezegd wat je moet betalen om voor de kerk te trouwen vind ik schandalig, bij ons was het 265 euro. We mogen geen cd's in de kerk afspelen, er mag dus enkel live worden gezongen of op het orgel. Dusjah wij hebben een koor moeten zoeken (wat ook wel mooi zal klinken ipv cd's), dus we hebben de orgelist niet nodig van de kerk ... pech we moeten er toch voor betalen. Vind ik allemaal wel wat overdreven ... Bedankt voor de reacties!