Terug naar overzicht
Hey Charon, ik denk niet dat 89€ zo veel is. Ik heb mijne 250€ betaald :-) Groetjes Evie
Hey, ik heb de mijne ook meer dan 89 betaald hoor! Denk iets van €129... Na mijn trouw zal ik mss mijn rode onderrok verkopen mocht je interesse hebben! Groetjes,Stephanie
Ik heb mijn jurk daar ook gekocht, maar heb mijn onderrok via internet besteld bij de Bruidswinkel.nl het hangt er van af wat je wil natuurlijk, maar eigenlijk zie je dat ook niet de mijne koste ongeveer 40€.
Ik neem aan dat met "onderjurk" de hoepel bedoelt wordt (of sla ik de bal volledig mis)? Deze heeft voor mij net geen €40 gekost .... mvg, Ann
hello, Mijn onderrok 20 euro.... wel veel verschil precies in prijzen... groetjes Sabine
Hoi Ik heb mijn onderrok bij aziexport in Merksplas gehaald voor 25 euro... Daar vind je verschillende onderrokken. Kan je ook online bestellen.Groetjes,
ik heb nog eentje, nieuw met verpakking nog ik heb het besteld voor mijn trouwfeest maar uiteindelijk was het niet echt van toepassing. als je nog geinteresseerd in, kan me een bericht achterlaten.
Hi Charon, Ik kan je niet rechtstreeks beantwoorden via brichtjes? maat is 36, 20 euro.
Hi Charon, bedankt voor uw reactie, ik kan jouw brichtjes lezen, maar niet beantwoorden. Kan je nog een nieuwe brichtje achterlaten met jouw email adres?