Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringknuffel

29-7-2010 19:06:10
hallo,
ik heb het idee om mijn metekindje de ringendrager te maken..
Hij is nog zeer klein en het zou dus saai zijn voor hem om met het kussentje (en dan nog eens recht houden en niets laten vallen) naar voren te komen..
Ik had het idee om de ringen in een knuffel te steken en hem daarmee te laten stappen..
Het zou geen kwaad kunnen dat ze dan eens of meerdere malen valle :p
Weet iemand waar ik dit vind?
Het moet natuurlijk met een rits zijn zodat ik de ringen hierin kan steken..

Ik zie op site van huwelijksaccesoires regelmatig trouwknuffels maar ik weet niet of dit is wat ik nodig heb..

Groetjes,
Steffi

Steffi
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1536

Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik29-7-2010 20:32:45

Leuk idee!!!

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik29-7-2010 21:09:56

Waarom koop je in een speelgoedwinkel geen diertje dat geluidjes maakt. Over het algemeen is dit dan met velcro achteraan omdat je de batterijtjes moet kunnen vervangen.

Onze kindjes dragen ook een knuffel en daar hangt een haarrekker rond de nek met lintjes. Dan kunnen we de lintjes rond de rignen draaien!! Lintjes zijn dan ook de kleur van mijn vriend zijn das.

x Kitty

irmlind

Meld misbruik29-7-2010 22:44:44

Je kunt ook zo beertjes kopen van 'me to you'. Die hebben een hele reeks voor trouwers. Ik denk dat ze te vinden zijn in de Fun.

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 10:31:49

Ik zou ook naar een speelgoedwinkel gaan en daar een mooie knuffel kopen die hem aanspreekt. Rond zijn nek of aan zijn buik, lintjes bevestigen en daaraan de ringen knopen.

Lijkt me leuk!

Inge
13-8-2011
 Meld misbruik6-8-2010 13:03:01

Ik heb dit ook al eens gezien op een trouw. Bruidskindje had grote Teddybeer met lintje aan zijn nek, met daar de twee ringen aan. Héél tof!

ann
2-7-2011
 Meld misbruik3-9-2010 14:12:13

er bestaat een me to you beertje die een ringendoosje in de vorm van een hartje vasthoudt,
ik heb deze wel al erg lang...maar misschien besaat het nog

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...