TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
29-7-2010 20:56:37
Hey,
Misschien op zoek gaan naar een feestzaal met wat grond aan. Wij zijn niet verplicht om eten bij de feestzaal te laten komen. Zo lieten mensen er eerder een snackkraam komen. Als je zo frietkraam of wafelkraam of zo intikt op google, kom je wel wat tegen hoor... Ik ben van Antwerpen, dus adresjes kan ik je niet geven...
|
|
wendy
24-8-2010
|
29-7-2010 21:00:57
Hey Vicky !
Ik ben het helemaal met je eens ! Wij zijn 14 jaar samen en hebben een zoon van 8 en trouwen onder ons gedrietjes op Curacao en achteraf ook een goed dansfeest met vrienden en familie! Zelf houden we ook niet van al die stijve feestzalen en alles wat erond hangt En idd jou ideetjes zijn super vindt ik maar zoals je zelf al zei denk ik ook dat ze dit niet overal gaan toestaan. Wij hebben ons feest in een parochiezaal ( die juist volledig vernieuwd is) en daar mogen we gewoon lekker onze zin doen. Dus mss eerst zoeken achter een zaaltje vrij van catering ofzo? Voor de rest kan ik je niet veel verder helpen maar alles wat jij vernoemde ga je zeker vinden!
Ik wens je nog veel plezier bij het verdere voorbereiden van je huwelijk!
Grtjs Wendy
|
|
Vicky
|
29-7-2010 21:05:12
Hey,
Fijn dat er zo snel al reactie komt!
Het is inderdaad een hele opgave om een leuke locatie te vinden waar je een beetje je eigen ding kunt doen... Ze staan nogal snel klaar om het allemaal uit handen te nemen en hun eigen menu's te serveren. Ik begrijp dat wel, het blijven zelfstandigen natuurlijk, maar het zegt ons (en de kinderen nog minder) echt niet veel, zo'n klassiek feest. We hebben er nu al zo veel meegemaakt en elke keer is het hetzelfde maar met een ander kader.
Via www.dehongerkiller.be vind ik echt wat ik zoek, maar het is weeral regio Antwerpen, en dan komen er altijd zoveel verplaatsingskosten bij...
Mocht iemand adresjes hebben dichter bij de kust, altijd welkom, en andere tips en verhalen over 'andere' feestjes zijn uiteraard ook altijd meer dan welkom!
Groetjes,
Vicky
|
|
heidi
|
30-7-2010 7:51:12
misschien kan een binnenspeeltuin een leuke locatie zijn, soms kan je die s'avonds na sluitingsuur afhuren en kan je er een dansfeest van maken en de kindjes kunnen er spelen
|
|
Katrien
7-8-2010
|
30-7-2010 23:08:08
Toffe ideeën! Wij trouwen volgende week, na 13 jaar samen en met twee kleintjes (3 en 1). We trouwen alleen voor de wet. Dan is er een soort huwelijksborrel met familie en vrienden. Die gaat door in een gezellige zaal zonder catering met een collega van het werk die zorgt voor de hapjes enzo. We zetten een springkasteel voor de kleintjes en het wordt een gezellige middag. 's Avonds gaan we eten met de familie (zonder de kindjes, want die zullen tegen dan wel omvallen van de slaap). Een avondfeest doen we niet.
|
|
Vicky
|
31-7-2010 20:55:03
Beste katrien,
Dat is ook een mogelijkheid waar we nog niet bij stilstonden...
Een 'huwelijksborrel'... Die maak je idd zo groot of klein als je zelf wil, je kunt het overdag doen en 's avonds kun je dan met dichte familie gaan eten...
Ook het speeldorp lijkt me heel leuk! Alleen zijn die dingen open tot ca. 19u en dan nog eten, zijn de kindjes wellicht ook helemaal op. Misschien valt er wel te spreken over een dagje zo'n speelgedoe 'afhuren'...
Er zijn eigenlijk zodanig veel mogelijkheden dat een mens het op den duur niet meer weet :-)
Hartelijk dank voor de vele input hoor!
Vicky
|
|
marijke
17-8-2013
|
29-7-2011 17:55:20
in Brugge of Wenduine, kweet niet meer precies waar heb je ook zo iets die lijkt op 'de hongerkiller'. Ik denk dat het papa-chico.be is. Heel veel animatiemogelijkheden en catering (van frietkraam tot oliebollen, pannenkoeken) Wel geen persoonlijke ervaring ermee gehad maar tegengekomen in onze zoektocht :d ik lees dus druk mee
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|