Terug naar overzicht
Ik denk het wel ... de mensen die naar jullie receptie gaan zullen waarschijnlijk niet met lege handen willen aankomen, denk ik.
Ik vind van wel!!! Als je wordt uitgenodigd voor een receptie geef je toch ook iets! Alleen wat minder! VEEL SUCCES
ja, wij doen dat ook!groetjes,Emmely
Bedankt voor de reacties. Ik ben eigenlijk beginnen twijfelen omdat ik een tijdje terug een discussie met iemand had die niet op zo'n uitnodiging (waar geld gevraagd werd) inging. Zij vond dat dat niet kon voor een receptie.Groetjes,Elke
Misschien kan je dan gewoon erbij schrijven: vrijblijvend.Dan voelen de genodigden zich niet verplicht, maar weten ze wel wat te geven.Groetjes,Nele
hallo , wij zaten ook met die vraag , en hebben het dan uiteindelijk niet gedaan , juist maar voor die van het avondfeest . Ik denk dat dat iets is dat je zelf beslist , mijn schoonzuster heeft het wel op de receptie kaarten gezet . Nog veel geluk natalie
Ik zou het toch niet in mijn hoofd durven halen om met lege handen naar een receptie te gaan. Het minste dat je kan doen is toch iets geven? En als jullie graag geld willen, voila, dan is de keuze toch snel gemaakt?
mij is altijd geleerd dat als je naar een feest gaat je ongeveer een cadeau geeft die overeenstemt met wat je ongeveer ook zal krijgen. Dus op een receptie breng je een cadeau'tje of een envel. mee met de waarde van ongeveer die receptie. een paar glaasjes en een paar hapjes, dat vind ik zeer logisch
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be