Terug naar overzicht
hey allemaal,ik zie dat volledig zitten,zo verlos ik mijn ventje een beetje van mijn enthousiasme :pmijn mailadres is:heidi.vanlinden@pandora.begroetjesHeidi
marissatje@hotmail.com
Voor mij zal dat zijn:Ldeduytschaever@hotmail.comVoeg mij maar toe dames, want ik zit ook met een overdosis enthousiasme!Groetjes,Lieve
patjoefel@hotmail.com
leuk idee:ellenvantuyckom@skynet.be
callenslien@hotmail.com groetjes
super ! katrien.geens@pandora.be
davida_vanbillemont@hotmail.comgroetjes
jot lijkt me leuk,nansproeteke_72@hotmail.com12-05-2006
Hoi,Heb dat ook gelezen envond dit ook een heel leuk idee! janvercruysse1980@hotmail.comIk zit onder mijn ventje zijn emailadres op MSNGrtz Debra11/08/06
jajajaja ! leuk ! ONS email adres voor de msn:maartenvangorp@msn.comWij gebruiken deze allebei, dus even kijken wie er online is voor dat al die details tevoorschijn komen !!Groetjes Mireille01-09-2006
PS..Ik ga onderstaande adressen alvast bij mijn MSN toevoegen dan !!!Groetjes Mireille
Zo...onderstaande 10 adressen zijn toegevoegd ! Dus als jullie dat zien, ben ikke !Groetjes Mireille
Ja, en de mijne nu nog vickystuer@hotmail.comIk wist helemaal niet dat ge hier enkel u mailadres voor nodig had.Kijk een jaar geleden, voor we verloofd waren, zat ik nooit op de computer. Ik zag er echt de fun niet van in. En toen ben ik info gaan opzoeken voor de trouw, het forum ontdekt en verslaafd geraakt. Ondertussen ook al mailadres gemaakt, een eigen website (zelf gemaakt) en nu ook al messanger. Mijn vriend staat helemaam paf! (Of zoals wij altijd zeggen: Ik sta Pfaff! :-)Groetjes en tot op msn dan ook héVicky09.09.06
Whoohoo!Ben blij dat mijn idee zoveel succes had!Maar nu zit ik als enige met nog maar 2 toegevoegde mensen....Ik zal de rest maar snel toevoegen! :-)shay17051977@hotmail.comGroetjes,Tine26/08/06
hoi,ik sluit mij aan :)mie_bibie@hotmail.comDorien
Goed, onderstaande zijn allemaal toegevoegd bij mij (of ik ben toegevoegd bij jullie!).Nu het volgende idee....zouden we niet iets van een tijd kunnen afspreken? Of een dag ofzo?Want nu ga ik gesprekken aan die gewoon gesloten worden en ja...dan weet ik ook niet wat ik moet doen...Groetjes MIreille
een beetje laat maar misschien kan ik er ook nog bijelkede_neef@hotmail.com
Hey Elke, ik heb je toegevoegd en zal je in het gesprek voegen zodra we in gesprek zijn !groetjes Mireille
ja das een tof idee hé. kom er ni zo vaak op maar hier is toch mijn adres: katchoeken@hotmail.comben van hamme en mijn toekomstige oorspronkelijk van houthalen.groetjes29/09/06
Hallo, mag ik er ook nog bij?adriaense_evie@hotmail.comgroetjes15/09/06
Ik heb mezelf dan maar overal toegevoegd ;-)PeggyPeggy_verstraeten@hotmail.com