TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jessie
24-7-2010
|
30-7-2010 12:14:38
innige deelneming! je meme zal 11 september bij jullie zijn al is het maar een magere troost! ze zal er zijn in alle kleine dingen en in jullie gedachten! sterkte! jessie
|
|
Wendy
7-8-2010
|
30-7-2010 12:19:38
Maar meisje toch, mijn oprechte deelneming!
Dat de trouwvoorbereidingen nu even stil liggen is normaal hoor, je moet nu je tijd nemen om dit afscheid een plaats te geven. Daarna zal je meme je wel de kracht geven om verder te gaan en er een ongelooflijke dag van te maken!
Voor mij is het al 6 jaar geleden dat mijn pepe gestorven is maar er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan hem denk. Hij zal ook heel duidelijk aanwezig zijn als wij trouwen volgende week. Niemand die het weet maar in elke bloem zal ik iets van hem zien, aangezien ik enkel en alleen gebruik maak van zijn lievelingsbloem.
Ookal begrijp ik perfect wat je bedoelt maar probeer zo snel mogelijk die waarom-vraag uit je hoofd te krijgen! En als je eens goed wil vloeken of schreeuwen: vooral doen! Die emoties moeten eruit, anders word je er alleen maar ziek van. Veel praten, met familie, vrienden,... Maar ook met je meme! Ze luisteren nog altijd naar ons hoor...
Veel sterkte!!!
|
|
Sofie
3-11-2011
|
30-7-2010 12:41:34
Ik wens je véél sterkte toe...!!
Denk aan de mooie momenten en de liefde tussen jullie. Die verlies je nooit meer.
|
|
Irina
14-8-2010
|
30-7-2010 12:44:54
Hey Astrid, alvast mijn innige deelneming! Het is nooit fijn om van iemand afscheid te moeten nemen. Mijn opa is jongstleden (11 juli) ook overleden en wij trouwen op 14 augustus. De voorbereidingen hebben in die week ook stilgelegen bij ons, maar nu doen we weer vlijtig door. Onthou vooral dat je meme wenst dat je gaat genieten van die dag! Heb geen schuldgevoel dat jij die dag gaat stralen samen met je ventje. Hou je vast aan de gedachte dat je meme er zeker zal zijn! Alvast heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke dagen! Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
30-7-2010 12:52:17
Véél sterkte!
An angel is watching you...
|
|
Lieve
4-9-2010
|
30-7-2010 12:55:44
Ik ken het gevoel, mijn opa is vorige zaterdag begraven.
Hoe oud was je meme?
Als het zo onverwacht is, is de schok en het ongeloof natuurlijk ook groter.
Mijn opa was bijna 87 en heeft tot over enkele maanden nog een kwaliteitsvolle oude dag gehad. Enkele maanden geleden reed hij nog op zijn fiets door de stad!
Bij mij is het dus makkelijker te aanvaarden, hij heeft een mooi leven gehad, hij was oud, het was niet onverwacht... Maar het blijft natuurlijk erg, zo vlak voor je trouw je opa verliezen.
Neem nu maar eerst even wat tijd om over de eerste schok te komen en afscheid te nemen van je meme. En probeer daarna terug de laatste voorbereidingen te hervatten.
Je meme wilde vast en zeker dat je huwelijk een prachtige dag zou worden en in gedachte zal ze er zeker bij zijn hè...
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
30-7-2010 13:40:37
Zo rot! Wat een rollercoaster aan emoties, hé!
Wedden dat ze er toch ergens zal bij zijn? In een straaltje zon, een geur, een beeld...
Rouw nu maar even, de rest komt vanzelf wel terug als je je daar klaar voor voelt, het loopt niet weg
Courage meid.
|
|
Lies
11-9-2010
|
30-7-2010 14:27:46
Astrid,
Veel sterkte ...
|
|
Julie
9-7-2011
|
30-7-2010 17:19:27
Hey,
Innige deelneming en veel sterkte. Zoals velen zeggen het is een magere troost maar in jullie gedachten en hart zal ze er wel zijn.
Ik trouw volgend jaar en ons meme zal er ook niet meer bij zijn en dat maakt me zo kwaad
Zo er alles voor over hebben om ze die ene dag terug te halen, maar ja.....
Veel sterkte en probeer toch van jullie dag te genieten, ze zou het niet anders gewild hebben
|
|
Ann
11-9-2010
|
30-7-2010 19:27:04
Dag Astrid, ook van ons: heel veel sterkte toegewenst ... neem maar wat tijd om dit te verwerken, zodat je je erna terug op jullie dag kunnen voorbereiden he. veel groetjes, Ann
|
|
vanessa
23-7-2011
|
31-7-2010 11:27:20
Hey astrid, Veel sterkte toegewenst in deze sombere tijd! Jouw meme zal jullie bijzondere dag niet willen missen, ze zal er wel bijzijn alleen kan je haar niet zien maar je zal het wel voelen! Vanessa en Koen
|
|
Kelly
30-7-2011
|
1-8-2010 11:17:54
Innige deelneming!
Kijk die dag samen eens naar dat sterretje in de lucht want jouw meme zal extra glinsteren die dag!
Veel sterkte en geniet van jullie dag!
Groetjes Kelly & Cindy
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|