Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAN VICKY ivm Il Viso

16-2-2006 10:38:43
Hey Vicky,
Thanks voor de tip, ben direct op hun site gaan kijken en viel nigal mee.
Inderdaad redelijk prijzig.....
Welke formule heb je gekozen?
Ik zou voor de eerste gaan, weet jij of ze aan huis komen op de dag van het huwelijk?
Ik ga straks eens kontact opnemen.
Was het een aangename tijd zo 2 uur proberen? Ik zie dat al helemaal zitten.
Groetjes Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 333

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 11:26:13

Dag Cindy

Inderdaad ja, ze zijn prijzig, maar ze nemen ook de tijd voor je, en je krijgt nog een geschenkje (ik hoop dat dat een lippenstift zal zijn zodat ik tijdens de dag kan bijwerken). Ik heb voor de eerste formule gekozen, de goedkoopste, vind dit al genoeg.

Ze komen inderdaad aan huis, mijn ochtend zit al zo vol met dat ik nog eerst naar de kapper moet en dan nog van knokke naar antwerpen moet... Ik heb geen tijd om dan nog ergens naar een visagiste te gaan.

Twas plezant ja... Eerst had ze smokey eyes gedaan met mij, dat was heel mooi, maar niet geschikt voor men trouwdag. Dus dan heeft ze gewoon alles weggedaan en opnieuw begonnen. Ze vraagt ook hoe u kleed is en wat je zelf gebruikt van make-up en zo. En voor 25 € extra doen ze de dag zelf een extra persoon bij (dus mijn mama en getuige zullen ook geschminkt worden), en dan begint de prijs al meer mee te vallen...

Veel succes hé

Groetjes

Vicky
09.09.06

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik16-2-2006 18:49:43

hebben deze mensen ook een site aub.

tis voor een vriendin die ook gaat trouwen.

grts

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 19:52:32

www.ilviso.be

Zeg cindy, hoe gaat het ondertussen met jou? En met je vriend? Ik hoop dat alles goed gaat.

Groetjes

Vicky

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik16-2-2006 22:53:07

Hey,

Ik denk dat je een andere cindy voorhebt. Zij zouden trouwen op 10/06/2006 en wij trouwen nog steeds op 24/06/2006!!

groetjes Cindy

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik17-2-2006 10:13:00

ja inderdaad Vicky je hebt de verkeerde Cindy voor.
Ik heb het gevraagd en ik ben de Cindy die niet gaat trouwen.
Ja het gaat redelijk goed tussen ons, er moet aan gewerkt worden he das normaal.
Maar ja we komen er wel door hoop ik.
Maar men vriend heeft al spijt van wat hij heeft gezegd en dat doet toch wel iets dus ik ben zeker dat de liefde er nog is zenne.

grts en bedankt ja men vriendin gaat ook trouwen he.

grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...