TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
9-9-2006
|
16-2-2006 11:30:53
Nee nee nee! Er zijn mensen die na een minuut de ouders er al bijhalen, maar ik zou dat niet doen. Het is jullie dans, en ge verdient toch een volledig liedje hé. En dan de tweede dans met de ouders, en die wordt soms na een minuut onderbroken om te vermenigvuldigen
Ik ken het liedje niet, maar als jullie dansles gaan nemen, zal dat zeker niet gewoon geschuifel zijn voor 6 minuten (wat nogal saai is om naar te kijken), en zou ik dat zeker doen. Wij hebben een liedje van 4'47 (I've had the time of my life), en volgen hier ook dansles voor.
Dus zeker doen zou ik zeggen!
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Heidi
24-6-2006
|
16-2-2006 11:33:50
hey lieve,
denk dat jij het over de vermenigvuldigingsdans hebt? maar dat doen ze pas na de openingsdans. de openingsdans is het moment van het koppel, dus da's volledig voor jullie (of je moest het zelf anders willen) wij gaan geen vermenigvuldigingsdans doen, we vinden het allebei niet leuk endus sleuren we de mensen zo wel mee op de dansvloer :-) afhankelijk van de dj moet dat zeker zonder vermenigvuldigen ook lukken :-)
groetjes Heidi
|
|
Liselot
1-4-2006
|
16-2-2006 12:02:46
Hey,
Normaal overleg je dat met de dj, en vraagt hij/zij of jullie de volledige openingsdans alleen willen dansen of niet. Wij willen ook ons liedje volledig uitdansen (duurt ook maar een kleine 3 minuten bij ons) en daarna gaan we onze ouders halen. Veel vermenigvuldigen gaan we niet doen want nadat onze ouders met ons gedanst hebben, vraagt de dj iedereen die wil op de dansvloer en gaan wij gewoon spontaan nog wat mensen halen om te dansen. Maar dat is allemaal tot in de details afgesproken met de dj. Dat raad ik je dan ook aan! En aangezien jullie danslessen nemen ben ik zeker dat het een magisch moment wordt!
Groetjes, Liselot
|
|
Joke
17-12-2005
|
16-2-2006 14:29:02
Hey,
Ik zou zeker het volledige liedje uit dansen. Neem het van mij aan, dit is het enige moment van de dag je elkaar echt eens goed vastpakt, en geniet van alles wat gebeurt. Tijdens de openingsdans had ik het gevoel: "Kan dit niet de hele avond blijven duren?" Niet dat de rest niet aangenaam was, maar ik had dit voor geen geld willen missen.
Groetjes,
Joke 17/12/05
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
16-2-2006 15:01:16
normaal dans het koppel de openingsdans, als dze gedaan is gaan ze met de ouders dansen.
maar 6 minuten lijkt em nu toch ook wel overdreven lang hoor .....
|
|
Barbara
4-11-2005
|
16-2-2006 15:06:53
Hallo, Wij haddden ook Gorecki als openingsdans (zoooo mooi!), maar wij hebben de DJ gevraagd om het na 3'30" (ongeveer, je moet er eens naar luisteren) af te breken, omdat het anders te lang duurde (mijn man danst helemaal niet graag, dus wij hebben gewoon geschuifeld, misschien dat het anders is als je dansles neemt, dan kun je het misschien wel 6 minuten volhouden)... het ritme verandert op dat punt trouwens helemaal (het wordt een heel stuk sneller). Geniet ervan, Groetjes, Barbara 4.11.2005
|
|
wendy
7-7-2007
|
16-2-2006 15:35:00
Je kunt doen zoals in amerika daar dansen ze voor het eten de openingsdans en dat doen ze de hele dans alleen. Ik ga dat ook zo doen ik vind het is jullie speciale dag en mag eens goed in de kijker staan.
|
|
K
7-7-2007
|
16-2-2006 15:57:08
Gorecki is een zalig nummer he, wij gaan daar zeker ook iets mee doen :-). 6 minuten is idd niet kort, maar langs de andere kant, het is toch jullie dag he... Groetjes!
|
|
Debra
11-8-2006
|
16-2-2006 23:03:29
Hoi,
Dat zou ik niet doen hoor! Geniet van jullie openingsdans want dat is uiteindelijk 'jullie' dans! Het is een heel innig en intiem moment! Je ouders kan je na de openingsdans erbij halen om te 'vermenigvuldigen' ofzo! Voor sommige mensen zal een 6 minuten-lange openingsdans wat te lang duren maar ik zou ervoor gaan want het is uiteindelijk een heel speciaal moment als pasgetrouwd koppel!
Grtz Debra 11/08/06 http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
Manu
|
19-2-2006 20:47:30
hallo lieve , als professional DJ wordt ik regelmatig gecontronteerd met te lange openingsdansen.
als je echt een professioneel resultaat wil , vraag dan aan je DJ om het nummer professioneel te monteren en er een of meerdere strofen uit te halen
manu
dj dso music
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|