Terug naar overzicht
hallo sanne ik zou dat toch wel durven nemen hoor als slow lekker rock-slow'ke :) vind dat ook een zeer mooi liedje, vooral het refrein is toch wel lekker plakkerig je moet nemen wat jij mooi vindt en als dat het is, dan moet je dit doen hé meid gr eline xx
Dit gaat perfect als slow en als je vriend een goede slower is moet je niet twijfelen en jullie goesting doen:-)
hey, een mooi liedje dat zeker op onze favo - lijst stond. Wij kiezen wss toch voor iets anders. Queens of the stone age - make it wit chu. Helemaal iets anders dan een gewone slow!
Ik zou het ook zeker doen, hoor!! Wij hebben ook een niet alledaagse rock-slow, en het ritme is misschien iets moeilijker maar denk niet dat er mensen van zullen wakker liggen als je even uit het ritme geraakt :) Doen hoor!!
Wij hebben ook getwijfeld om dat liedje te nemen maar toen ik het heb uitgetest vreesde ik dat het iets te snel zou gaan om met een trouwjurk te dansen en dat mijn toekomstige hiermee zou sukkelen. Misschien kiezen we wel een veel trager liedje voor de veiligheid.Het is belangrijk dat je het eens probeert met jouw schoenen en je inbeeld dat je jouw jurk aanhebt.Maar buiten dat detail, vind ik het een super liedje! Succes nog!