Terug naar overzicht
hey, idd klinkt niet al te best. Ik hoop voor jullie dat je de tango kan dansen :). Ik zal alvast duimen. wij hebben een gewone slow genomen, moest et van mij afhangen ging het ook iets specialer zijn, maar mijn verloofde zag dit niet zitten. Ik denk ook dat het normaal is dat je ruzie hebt gemaakt, komt wrs door de stress. Hebben wij ook al gehad. Belangrijkste is dat je het uipraat. Ik zou hem ook doen rusten, als de dokter het zegt kan je dat beter opvolgen vind ik. Veel beterschap en succes met de laatste voorbereidingen hé :p dikke kus ook van een 4 sept bruidje groetjes sharon
Hey, Ik weet dat het moeilijk is om nu al je geoefende pasjes te laten vallen omdat hij niet vroeger naar de dokter is gegaan en nu ook niet echt wil rusten...Maar het is jullie liefde die jullie samen samenhoud! Ik zou de openingsdans niet opgeven, maar er echt het beste van proberen te maken...tesamen! Waarom niet eerst enkele pasjes tango, om daarna op een ludieke manier een rolstoel in het dansje te integreren? Met op de achterkant..."wij zorgen voor elkaar"? Je dansleraar zal je heus wel kunnen helpen met een alternatief...no stress! Komt goed! Groetjes