Terug naar overzicht
Wij hebben ons feest gehouden in Hof ten Bosse in Destelbergen en het was prachtig! Alles was tot in de puntjes georganiseerd en het eten was superlekker. En als ik mij goed herinner is het wel rolstoelvriendelijk (maar daar heb ik niet zo bij stilgestaan). Groeten Prisca
zevensterre in laarne prijsvriendelijk en alles is op de begane grond dus niet moeilijk voor rolstoelen lage vuurse oostakker vind ik persoonlijk minder mooi maar smaken verschillen roskam in merelbeke al betwijfel ik de prijsvriendelijkheid ....
Hallo, Wij hebben ons feest gehouden in feestzaal Agathea in Landskouter, Oosterzele. Moderne en mooie zaal. En qua prijs kwaliteit zeker dit inorde. Wij hebben tussen de 60 é 70 euro betaald en daar was alles in van receptie tot drank tot 3 uur. Zeker een aanrader en via de tuin is de zaal toegankelijk voor een rolwagen. Veel succes met de zoektocht. Annelies.
wij houden ons feest in salons caipirinha in merelbeke. vriendelijke ontvangst mooie zaal. rolsstoelvriendelijk zelfs het toilet. zeker de moeite waard om eens op site te kijken of langs te gaan Succes
hallo, We hebben ons feest gehouden in het Sanderushuis in sleidinge (sleidingedorp). We zijn er ontzettend tevreden van. Je kan er zowel voor een menu gaan als voor een buffet. alles is daar gelijkvloers en een hele mooie tuin waar je ook je receptie kunt houden. Heel vriendelijke mensen en goede bediening. Het zijn wel niet zo'n grote toilletten (alle bij de vrouwen toch) bij de mannen ben ik uiteraard niet geweest en of er een handicaptentoillet is, heb ik eigenlijk niet opgelet omdat het bij ons niet van toepassing was. Veel plezier met je keuze. sofie
hey wij wonen in rieme ( deelgemeente evergem) en eigenlijk net nast sas van gent wij geven ons huwelijks feest in de baeckermat niet super chique maar wel zeer rustig en schappelijk van prijs. en rolstoel vriendelijk en kind vriendelijk. www.debaeckermat.nl is 8 km van Rieme. dus valt vrij goed mee, als je je baan weet in sas van gent, sas door rijden rond punt, sas brug over volgende rotonde 3 de afslag en je bent er toiletten zijn er ruim kan rolstoel binnen. wij hebben gekozen voor voorgerechten en hoofdgerechten buffet met gerechten uit menus van verschillende seizoenen met aangepast dranken aan tafel komt het op 30 euro pp. valt zeer goed mee, als dessert doe ik na receptie dan is het al donker en omdat wij warm eten ervoor, heb ik wel bruidstaart van buitenaf en moe tik 1 euro kurkgeld pp betalen das enige nadeel maar dat zal men dag niet verpesten
bedankt mense ga ik zeker allemaal eens afdoen!!! mercikes allemaal als er nog suggesties zijn laat maar kome :) hoop gewoon dat ik met min budget van 10000euro ga toe kome!! maar van eters zou het maar op 55 kome en dan nog een 35gaste voor het avondfeest ook ongeveer!!!