Terug naar overzicht
Mijn schoonzus geeft er nog gewerkt, en er werden daar wel regelmatig huwelijken gedaan. Alleen vind ik het naar mijn mening dat de feestzaal nogal donker is... Ben je van ledegem? Anders heb je ook nog Hof ter Heulebeke in Beselare en La ferme le plat pays in Zandvoorde ook allemaal niet zo ver weg en mooie zalen :) veel geluk nog in je zoektocht ;)
Hallo, Ik ben van Ingelmunster. Dus ik vrees dat Beselare en Zandvoorde iets te ver zullen zijn. Toch bedankt voor je reactie. groetjes
Hoi ! Ik ben zelf van Ledegem en ken de zaal een beetje. Toen we klein waren, werden alle eerste en plechtige communies daar gehouden. Dat is natuurlijk al lang geleden :-) Mijn moeder moet vaak naar recepties (o.a in de cycloon) en vond het niet zo in orde. Niet slecht ofzo, maar gewoon kleine details. Zo kreeg bv niet iedereen hapjes, gingen ze altijd aan dezelfde kant rond, waren de tafels niet juist gezet, ... Het eten vind ik persoonlijk niet zo super, maar dat is mijn mening. Wij trouwen in feestzaal 't Vijverhof (Wevelgem). Andere dichtbij: Vossenberg (Hooglede), Maelstede (Kuurne), Cortina (Wevelgem), Cofar (Roeselare). Succes ermee !