Terug naar overzicht
het joyce misschien kan je eens gaan kijken in het kasteel van leut, prachtige locatie. niet té duur, maar weet ni of je zelf catering gaat mogen doen...
Hey, Wij hebben zaal Willenhof in Molenbeersel. Is echt niet duur en je mag er heel veel dingen zelf beslissen. Wel vragen ze om het eten bij hun zoon (die traiteur is) te nemen, maar ik weet niet zeker of dat moet. Op zich vond ik dat niet erg, hij is betaalbaar.. Succes!
Heel erg bedankt!Ik ga deze zeker opnemen bij de paar zaaltjes die ik al had. Is er toevallig misschien iemand die weet op hoeveel kosten je ongeveer moet rekenen bij de zalen?Het gaat bij ons om max. 55 avondgasten. Aankomst bij de zaal zou pas vanaf een uur of 16.00 zijn. Daarna zal als enigste eigenlijk nog koffie/vlaai/bruidstaart zijn. en s'avonds warm/koud buffet.Wat betreft drinken willen we enkel wijn/bier/frisdranken dus geen duurdere drankjes zoals porto e.d. Ik heb dus werkelijk geen flauw idee van welke prijzen ik moet uitgaan.
Leut is leuk maar was voor ons te klein. Wij hebben Aen 't Venne (de Kikmolen) in Opgrimbie (Maasmechelen). Je zou 1 zaal kunnen pakken i.p.v. allebei samen gezien het aantal gasten. Je kan rekenen op zo'n €50,- p.p., is wel met buffet (drankarrangement €18,-) Succes
Wij hebben de feestavond in de maasvallei in eisden