Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Champagnebus

31-7-2010 23:31:16
Vraagje; heeft er iemand al ervaring met de champagnebus?
Wij hadden deze graag ingehuurd voor een eerste glas na onze kerkdienst.

Groetjes

Thomas
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1989

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik31-7-2010 23:43:48

geen idee vrienden van ons had een iemand van hun gezelschap gezorgd voor tafeltje of 2 -3 buiten de kerk en party tentje, en glaasje fruitsap of champagne,

zelf doe ik niks omdat wij gelijk doorrijden naar de feestzaal met ons dichtste familie en daar eerst een glas drinken dan fotos gaan nemen , eten, en erna receptie voor al derest van genodigden eens die weg onze bruidstaart en avondfeest

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 8:53:40

zelf geen ervaring wel eens info achter gevraagd en is wel kostelijk. wij hebben een ijscreme kar aan de kerk gevraagd

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik1-8-2010 9:18:22

Hey Thomas,

wij gaan ze ook boeken voor onze receptie! Het is prijselijk, maar straalt zo veel charme uit! Je kan ook eigen drank aanbrengen denk ik. Zij hebben al veel keuze...

Succes

stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 10:04:23

Wij hebben bij feestbussen Tielt een oude bus als vervoer, aan die bus hangt een wangentje voor de cava. Glazen brengt de bus mee en de cava of wat je wilt koop je zelf aan.
Verder komt de bakker aan de kerk een bruidstaart leveren die we ook aan de kerk zullen aansnijden.
Mijn schoonmoeder heeft al gezorgt voor partytafels, en vrienden zullen met de buschaufeur een handje helpen aangezien we wel wat volk verwachten.
We geven dan wel geen apparte receptie meer in de feestzaal, iedereen is welkom aan de kerk. Als het zou regenen mag het zelfs in het kerkportaal door gaan, leuk e

Er is natuurlijk wel nog een receptie voor de mensen die naar de feestzaal meegaan feesten.

Nog 12 dagen en het is zover, wij kijken er echt naar uit!

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik1-8-2010 10:37:40

Wij wouden dat eerst ook doen maar vond het toch wat te kostelijk. En omdat we rechtstreeks naar de feestzaal gaan en hier een glaasje krijgen... Heb ik dat idee toch maar geschrapt van men lijstje :-)

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik1-8-2010 11:34:03

wij doen dat zelf. Het kapelletje waar wij trouwen is in de "achtertuin" van mijn schoonouders. De buren willen helpen.Wij zullen er een party-tent zetten met een tafeltje en dan krijgt iedereen een glaasje champagne, fruitsap,... Na 20 minuutjes vertrekken wij voor de foto's, de rest kan nog blijven nagenieten en als de naaste familie ons terug ontmoet op de foto locatie dan nemen de buren het over, zij zullen afruimen.

LESLIE
10-9-2011
 Meld misbruik6-8-2010 20:17:12

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik6-12-2010 20:51:05

Lisa

Meld misbruik6-12-2013 13:40:54

Wat laat voor jou Thomas, maar wellicht handig voor anderen.
Wij hebben laatst een champagnebus via www.champagntoren.be gehuurd!
Echt een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...