Terug naar overzicht
hei! Anders moet je eens horen het altaarnatief, dat is door de vrijzinnige organisatie georganiseerd, en zij maken een viering (niet godsdienstig geinsprireerd) volledig naar jou wensen en zo... ze hebben ook leuke ideetjes etc!veel succes!
Hoi, Je kan ook eens horen bij het UVV. Zij doen ook wat jij wenst! Groetjes!
altaarnatief is zelfde als UVV :)
Hey, Wij werken op dit moment samen met het altaarnatief en...we hebben er echt een goed gevoel bij! Een eerste gesprek om elkaar wat beter te leren kennen, dan krijg je een vragenlijst opgestuurd, een gezamelijke en eentje die je elk apart moet invullen. Deze vragen gaan over de relatie, hoe je elkaar hebt leren kennen over hoezeer jullie ontmoeting je verdere leven heeft beïnvloed. Bij het tweede gesprek praat je apart over de vragenlijsten. Je mag daarnaast ook zelf teksten, liedjes en overige inbrengen. Het wordt dus echt een zeer persoonlijke ceremonie! Ik raad iedereen die niet voor de kerk trouwt en toch iets wil doen, het altaarnatief aan! Over drie maanden zal ik je wel wat meer kunnen vertellen over de ceremonie...Spannend! Groetjes
Nog even vergeten te vermelden maar zeker niet onbelangerijk in deze dure tijden...de samenwerking met het UVV is gratis want zij krijgen subsidie van de staat! Jij moet alleen een locatie hebben en voor tafels, stoelen en overige zorgen!
Hehe dat was mijn volgende vraag, want wou er geen geld aan uitgeven!;-) Bedankt voor de snelle en interessante reacties!!