Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met Victoria Juwelen?

1-8-2010 0:38:07
Dag iedereen,

Ik ben mij wat aan het informeren over victoria juwelen. Het lijken mij heel mooie, degelijke juwelen te zijn, en ik denk erover om te beginnen als consulente. Dit houdt in dat je zelf gastvrouwen moet vinden voor home-party's, en daarom ben ik wat aan het rondvragen. Zijn hier mensen die al ervaring hebben met zo'n party? Zijn jullie tevreden? Zijn er mensen die eventueel gastvrouw zouden willen zijn?
Ik wil me niet zomaar zonder informeren in dit avontuur storten, en dan tot de conclusie komen dat er weinig geïnteresseerde gastvrouwen zijn, vandaar deze vraag..
Zelf lijkt het me ook ideaal voor een vrijgezellenavond ofzo. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Je mag me ook altijd mailen op sarah_rohart@hotmail.com. Moest ik hiermee starten zou het rond oktober zijn en dan zoek ik natuurlijk ook gastvrouwen om te kunnen opstarten. Als je daarin geïnteresseerd bent mag je me dat ook altijd laten weten. Er hangen leuke voordelen aan vast voor de gastvrouwen.

Groetjes, Sarah

sarah

Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 4847

sarah
15-10-2010
 Meld misbruik1-8-2010 1:22:32

Hoi,

Ik ben al naar een paar home-party's geweest en ik moet zeggen dat het heel leuk was.

De prijzen zijn niet al te duur EN ik heb er mijn oorbellen voor de trouw gekocht!
Het enige minpuntje was dat de kettingkjes voor onze meisjes snel stuk waren maar ik denk dat dat eerder aan mijn meisjes lagen dan aan de kwaliteit van de juwelen!

Alvast veel succes als er mee begint!

Groetjes Saar

angela
2-10-2010
 Meld misbruik1-8-2010 9:00:52

Ze zijn mooi en goed. ik heb er men bruidsjuweeltjes besteld. had er al oorbellen en kettinkjes van.
Ik vind trouwens de parels van Vicoria heel mooi. Deze waren mijn eerste keus maar k ben toch voor iets totaal anders gegaan.

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 9:57:58

ben ook al paar keer geweest naar zo een home party.. ze hebben leuke ringen, het enige nadeel is als je ergens gaat en je kijkt eens rond dat bijna iedereen wel een ring of iets anders aanheeft van victoria..

imke
9-10-2010
 Meld misbruik1-8-2010 10:15:44

Ik vind ze ook wel mooi maar heb ook al veel problemen gehad met mijn kettinkjes die ik kocht van victoria. Die zijn constant kapot als ze nog maar net hersteld zijn. Dat zou ik daar dus zeker niet meer kopen. Heb wel ook enkele ringen en oorringen, en daar geen klagen over!

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik1-8-2010 12:27:57

Heb ook al enkele party's van hun meegemaakt, idd zoals velen zeggen, de kettingkjes en armbandjes zijn bij mij echt constant kapot, elke keer ik ze laat maken en terug aandoe zijn ze terug kapot ... van de ringen ben ik wel tevreden :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-8-2010 12:59:49

Mijn nicht is ook eens begonnen met zo'n avonden te geven, niet voor Victoriajuwelen, maar wel met Givani-producten (een beetje zoals Mylène, maar dan met een volledige gezichtsverzorging die je de avond zelf uitprobeert en make-up). In het begin is dat allemaal leuk, maar... na een tijdje zijn je eigen kennissen aan de beurt geweest en moet je dus zo'n avonden zien te doen bij kennissen van kennissen en dat is best wel moeilijk... Niet iedereen is zomaar bereid zo'n avond te houden. Ook zijn die party's allemaal 's avonds, dus ben je zelf ook niet vaak thuis (wil je er toch nog iets aan verdienen). Wat natuurlijk minder fijn is voor je man, kinderen,... Kortom, ze heeft dat +/- een jaar gedaan en toen is ze ermee gestopt.
Ook goed onderhoren wat je zelf moet voorzien! Moet je eerst dingen aankopen om ze door te verkopen? Of krijg je de 'modelletjes' om aan de klanten te laten zien? Wat als er plots iets blijkt te ontbreken van die juwelen (je weet nooit...)? Moet je dat dan zelf bekostigen? ...

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 13:19:33

Ik heb een ring en oorringen van Victoria en ben echt heel tevreden. Ring is absoluut nog niet verkleurd. Ik vind eerlijk gezegd wel dat je als consulente van zo'n juwelenavond heel weinig moet doen. Ik ben 1 keer naar een homeparty van Victoria geweest en die consulente heeft vijf minuten uitleg gegeven en dat was het. Voor de rest mochten we geen zelf rondlopen, passen, kiezen en indien nodig uitleg vragen aan haar, maar ik had de indruk dat ze daar tegen haar goesting was... Zal natuurlijk wel aan haar zelf liggen, maar met de consulente heb ik geen goede ervaring. Zelf zou ik dit nooit willen doen, je bent veel avonden weg, altijd nieuwe gastvrouwen zoeken, ... Met een fulltime job heb ik het nu al druk genoeg!

sonja

Meld misbruik1-8-2010 13:42:37

Toevallig was ik gisteren gastvrouw.
Op steentjes zit maar 1 jaar garantie en dat werd bijna niet besteld.
De consulente zei dat ze niets zelf moest aankopen, pakket moest ze ergens gaan afhalen.
Waar ik woon gaat het rond als een lopend vuurtje maar ik vrees dat het snel gaat doven. Een tweede keer zie ik echt niet zitten. Iedereen is toch wel een beetje wantrouwig over de kwaliteit.
Ik kreeg wel 20 % op de verkoop (omdat het juli was) en heb dus wel iets duur kunnen kiezen.
Volgens mij is het "tijdelijk" een mooie bijverdienste.
Probeer eens contact op te nemen met consulentes.

sarah

Meld misbruik1-8-2010 15:39:51

Bedankt voor alle reacties! Ik heb contact opgenomen met een groepsverantwoordelijke en je moet idd niets investeren, krijgt de koffer in 'leen' en daarna wordt alles besteld. Het leek allemaal heel aantrekkelijk en het is ook niet mijn bedoeling om daar een fulltime beroep van te maken, ik zie het inderdaad als een leuke bijverdienste. Zie ik dat het na een tijd uitdooft, kan ik er dan inderdaad nog mee stoppen ook. Mijn punt is dat ik zeker wil zijn van genoeg gastvrouwen, omdat je er tenslotte wel zelfstandige in bijberoep voor moet worden, en dan moet je toch zeker zijn dat je kan opstarten ook ..
De mensen die al naar zo'n demo zijn geweest, indien je interesse hebt om er één thuis te organiseren en zo van de voordelen voor gastvrouwen te profiteren, contacteer me via mail en dan zou je me al enorm helpen!

Bedankt voor alle tips!

Groetjes, Sarah

Fanny
21-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 18:54:13

Hallo,

Ik ben ook consulente bij Victoria en ik heb nog nooit mensen weten klagen :-) Doordat ik zelf Victoria-juwelen verkoop draag ik natuurlijk niks anders en ik ben er ook enorm tevreden over. Hele goeie kwaliteit voor een democratische prijs...
En als consulente heb je je juwelen zelfs gratis ;-) Je krijgt heel wat aankoopbonnen cadeau!

Groetjes,
Fanny

sarah

Meld misbruik3-8-2010 19:06:59

Beste Fanny,

Leuk om te horen. Ik ben er ook enthousiast over, maar heb je het niet moeilijk gehad om voldoende gastvrouwen te vinden? Hoe pakte je dit aan bij de start?\

Groetjes, Sarah

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik25-4-2011 20:31:23

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik25-4-2011 20:31:43

Ben je gestart als consulente?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...