Terug naar overzicht
Als ik mij niet vergis, is er in de buurt van Tienen een supermooie boerderij, maar ik ken de naam niet meer... Wij hadden die graag gehad, maar was een beetje ver voor ons
in kortenaken de hoek
Onze feest was in De Waterhoek in Geetbets. Het was in 1 woord AF! Zeker eens de moeite doen om te gaan kijken en te informeren... Veel succes nog! Dorien
We hebben een zaal gevonden! Het is zaal Rooierheide in Diepenbeek geworden. We hebben alleen wel onze datum moeten veranderen, maar dat was eigenlijk niet zo'n probleem. Bedankt voor de reacties! Katrien
Dag Katrien, wij zijn 2 jaar geleden naar een trouwfeest geweest in die zaal. Ik vond die supermooi en heb altijd gezegd dat ik daar ook wilde trouwen. Wij willen een drinkfeest houden voor ongeveer 150 personen. We zetten tafels en stoelen voor de helft van de gasten, staantafels voor de anderen. Denk je dat de zaal hier te groot voor is? We hebben voorlopig een optie genomen op de zaal, maar ik vrees dat die te groot en dus ongezellig zal zijn... Heb je al een traiteur gevonden? BTW, wij zijn ook van Zonhoven Veel plezier nog met het plannen!
Dag dorpsgenoot! wij zitten met ongeveer dezelfde vraag, maar dan omgekeerd, namelijk of 'm niet te klein gaat zijn. Wij geven een eetfeest voor 130 mensen en daarna is het dansfeest voor een 40 man. Wij twijfelen nu nog of we die 40 man ook gaan laten zitten of gewoon staantafels gaan zetten. Dat moeten we nog eens goed bekijken. Maar ik denk wel dat je de tafels zo kan schikken dat het niet te groot lijkt. En voor 150 man kan je je dansvloer ook wel wat groter maken he. En desnoods, als 'm nog te groot is kan je eventueel een aantal panelen zetten om de zaal te verkleinen en die versieren met wat doeken en bloemen. Wanneer trouwen jullie juist? Heel veel plezier en misschien tot in Zonhoven :o) Groetjes!! Katrien
We hebben de zaal gereserveerd op 3/6/2011. Na ons kwam een koppel dat op 4/9 een feest geeft voor 160 personen. ze hebben gezegd dat wij gerust eens mogen binnenspringen om ideetjes op te doen voor de tafelschikking. op de trouw van mijn neef waren ze ook met een 160-tal personen, en dat ging er toen vlot in hoor! met ruime dansvloer. Ze hadden hun buffet wel in het kleine zaaltje naast de keuken gezet.
Oh amai, dat is wel goed nieuws dat er zoveel volk in kan. en het buffet wilden wij ook in dat zaaltje zetten, dus dat komt goed uit! Ferm van dat koppel dat je naar de zaal mag gaan kijken, is inderdaad leuk om ideetjes op te doen. Trouwen jullie ook voor de kerk? Zoja, in welke kerk en welke pastoor? Groetjes! KAtrien