Terug naar overzicht
Hey Mijn moeder en ik zijn daar vorig jaar geweest voor de suite kleren voor mijn broer zijn trouw. Van prijzen viel dat redelijk goed mee. ± 600 € voor suite kleren. Had wel problemen met mijn bustier. Die was een beetje te krap ingenomen dus dat heeft een hele dag pijn gedaan. Wij zijn er een paar maand later nog eens naartoe gegaan om te kijken voor mijn trouwkleed. Ze doen tijdens bepaalde maanden solden van de nieuwe collectie. Dan verkopen ze alles in paketten. Dat was vorig jaar denk ik 1250 € voor kleed, schoenen, bh, juweeltje en haar juwelen. Als je buiten die periode gaat vond ik het voor een bepaald kleed heel duur de prijs verdubbelde gewoon en dan had je al die extras niet. Ik heb mijn kleed dan ook ergens anders besteld. Veel succes
heb mijn kleed daar besteld en ben er tevreden van... ze zijn vriendelijk en kordaat.
ik ging daar ook eerst naar toe gaan maar ik had nogal wat negatieve reacties gelezen hier op wij trouwen en ben dan maar naar claire de femme geweest
wou daar ook gaan heb 9 x gebeld voor een afspraak zelf een fax gestuurd omdat ik dacht van de telefoon werkt mss niet 10 x binnen geraakt afspraakje gemaakt maar niet echt met open armen ontvangen dus ergens anders geweest waar ze je wel helpen met de nodige uitleg maar zal bij iedereen anders gaan ik hoop voor jou dat ze wel tijd maken want je zal zien dat het kiezen van een kleedje niet zo simpel is je ziet zoveel mooi's is echt wel leuk