Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"noodkoffertje"?

1-8-2010 13:51:53
Dag allemaal!

Het is bijna zover...
Nu heb ik een vraagje: hebben jullie een soort van 'noodkoffertje'? Met pijnstillers, plakkers, ...
Is dit realistisch of 'doemdenken'? :-)

Wat mag ik zeker niet vergeten om hierin te stoppen?! Wat zit of zat er bij jullie in?

Bedankt!

An
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1609

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 14:10:26

Hallo
Ik ben toch ook aan het denken om zo'n "noodkoffertje" te maken en mee te nemen. Wij trouwen de 13de augustus. Ik was aan het denken om er onder andere pleisters, iets tegen misselijkheid (je weet maar nooit), pijnstillers, eventueel daar ook mijn schmink bij in stoppen, voor het geval dat er iets bijgewerkt moet worden, papieren zakdoekjes,....
Dat zijn zo de dingen waar ik momenteel aan denk...

Groetjes en geniet van jullie feest!
Kim

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-8-2010 14:33:53

Ik had dat niet bij, hoor! Ik had enkel mijn identiteitskaart bij, een mini-deo en een lippenstift. Mijn mama hield dat bij in haar handtas.
Pleisters en zo heb je (als je dat al nodig hebt) meestal maar 's avonds nodig en dan hebben ze dat in de feestzaal ook wel, me dunkt...

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 14:58:49

Mijn getuige heeft een EHBH-kitje samengesteld (Eerste Hulp Bij Huwelijken). Daar zal iets inzitten tegen buikpijn, hoofdpijn, compeed, plakkers, een deo, zakdoekjes, en ook mijn doosje voor mijn lenzen en mijn bril, zodat ik kan wisselen als mijn lenzen ambetant beginnen doen. Zij houdt ook mijn gsm (kan ik echt niet zonder!) en mijn identiteitskaart bij... Mijn make-up wordt gedaan door een goede vriendin en zij houdt alle dingen bij om eventueel eens bij te werken.

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik1-8-2010 15:32:35

Ik denk ook dat dit een goed idee is , zeker middeltjes tegen hoofdpijn, buikpijn, diaree vind ik belangrijk want dat zijn dingen die je avond kunnen vergallen en makkelijk op te lossen zijn!
pleisters enz ook! desnoods kan je dat in de auto laten liggen he, of aan iemand geven :)

lesley
24-9-2010
 Meld misbruik1-8-2010 15:44:29

Ik vind dit zeker geen doemdenken maar eerder praktisch denken. Wij trouwen eind september en ga zeker ook zo een noodpakketje samen stellen

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik1-8-2010 17:12:51

Wij hebben dit altijd mee voor de kindjes. Heb deze zomer nog een mini-deo toegevoegd, en dat neem ik die dag dan ook maar mee :)

xKitty

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 18:41:38

wij trouwen 14 aug en hebben onze kleine trollie zelf in de auto plakker, motilium, imodium, andere schoenen voor mij en hem, ander wit hemd voor hem moest hij te veel gezweet hebben, vochtige doekjes voor te verfrissen,....

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik1-8-2010 18:51:58

Klinkt eigenlijk helemaal geen slecht idee ,
Ik denk ook dat ik andere schoenen voor mij ga voorzien .
en die kleine middeltjes bij hebben kan altijd praktisch zijn , het hoeft zelf niet voor jezelf te zijn.
Het kan altijd dat bijvoorbeeld één van de bruidskindjes valt en zich bezeert , je moeder of getuige die zich niet lekker voelt ...

misschien zou ik er ook zonnecreme bijsteken , je weet nooit welk weer je krijgt.

en de tegen medaille kan dan misschien een paraplu'tje zijn .

Nele
20-8-2011
 Meld misbruik1-8-2010 19:42:26

Nog enkele ideetjes:
achterkantjes voor oorbellen, aspirine, maagtabletten, borstel, kam, haarlak, make-up, kleurloze nagellak, oogdruppels, veiligheidsspelden, maandverband, tampons, tandenborstel en tandpaste, vochtige doekjes, wit krijt (is goed om lippenstift op trouwjurk of kraag weg te werken), parfum (staat in het boek: trouwen voor dummies) :o)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-8-2010 21:41:53

Sorry, maar dit is wel jullie trouwdag, hé... Niet jullie "worst nightmare"... Ok, je weet maar nooit... Maar toch... Als je anders ergens naartoe gaat, heb je dat toch ook allemaal niet bij?!

Fabienne
4-9-2010
 Meld misbruik1-8-2010 22:57:25

Hey dames, ik heb ook een apart koffertje samengesteld met zowat van alles in, zelfs mijn aparte dieetvoeding zit erbij, voor het geval ik een hypoglycemie aanval zou krijgen, je weet maar nooit. Flauwvallen op je huwelijk, ik mag er niet aan denken. Deo voor hem en voor haar, make-up om wat bij te werken, pleisters, Motillium, Imodium. Reserveschoenen, reservehemd, bril voor slechtzienden. Neen, helemaal niet overdreven en laat staan mijn ergste nachtmerrie. Gewoon een beetje vooruitziend en kwestie van mijn dag niet te laten verpesten door een pijnlijke blaar of diarree op de meest ongewenste plaats. De ceremoniemeester had ook al zoiets geopperd om wat back-up materiaal te voorzien. En volgens mijn bescheiden mening helemaal niet overbodig. @Veronique, sorry meid maar als ik wegga heb ik dat ook allemaal bij zij het allemaal in mini-vorm. Goed iedereen kan zijn mening geven daarvoo rdient dit forum, toch? Veel succes nog met het back-up materiaal! Prettige avond nog, greetz Fabienne

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-8-2010 12:24:36

Naaigerief niet vergeten (veiligheidsspelden, garen in de kleur van je jurk...). Ik had toch redelijk wat in de auto liggen hoor. Gelukkig heb ik niet alles nodig gehad, maar veiligheidsspelden, deo en mijn reserveschoenen toch wel.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik2-8-2010 14:33:19

vergeet ook niet als je panty's draagt een reservepaar mee te doen!
Ken jezelf :)! Ik weet dat ik waarschijnlijk 3 paar op onze dag zal nodig hebben!
Ik loop af en toe eens tegen iets en er zit nogal vlug een ladder in die kousen, hé :)!

Anastasia
27-8-2011
 Meld misbruik19-8-2010 20:01:21

Ik ga ook een koffertje maken. Zowel madicatie als make up gaan erin liggen. Maar ook paar middeltjes om vlekken uit je kleren te krijgen. Naaigerief mag ook ni afbreken. En ja mn GSM ga ik toch ook ergens stiekem inleggen :))

PS: er zijn aantal artikels die je kan raadplegen op google omtrent het verwijderen van vlekken: bloed, wijn, .....
My worst nightmare: RODE WIJN op mijn trouwkleed :'( Ik wordt dan GEKKKK :))
Maar we hopen op t beste natuurlijk :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...