TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
7-8-2010
|
1-8-2010 15:10:13
Ik ben van de andere kant van't land dus kan je niet meteen aan een adres helpen. Maar, ben je zeker dat je je wilt laten bruin sprayen? Geen schrik dat het gaat afgaan op je kleed?
De zonnebank gaat ook wel snel hoor, allez, bij mij toch. Ik ben de afgelopen 2 weken een keer of 3 onder de zonnebank gegaan voor 20minuutjes en het is al een groot verschil!
|
|
valerie
14-8-2010
|
1-8-2010 16:56:59
hey virginie
in the beauty room in roeselare doen ze dit, ik denk dat het 25 euro is per behandeling , ze hebben een website je moet maar eens kijken, ik zal dit ook laten doen voor mijn grote dag!
succes
valerie
|
|
katrien
1-10-2010
|
1-8-2010 19:30:27
Hey,
Lieve Mestdagh in brugge doet dat ook.
XXX
|
|
Véronique
31-7-2009
|
1-8-2010 21:39:12
Zeker op voorhand eens testen! Niet overal gebruiken ze dezelfde producten, met wisselende resultaten...
|
|
Sofie
28-8-2010
|
1-8-2010 21:40:29
Hey Virginie,
Zonnebank lijkt mij ook de beste optie. Ik ben nu al een maand of 2 aan het gaan. Telkens 4 of 8 minuten en heb nu al een mooier kleurtje dan dat ik ooit op vakantie had :-)
Ik ken mensen die zich hebben laten bruin-sprayen, maar die er achteraf niet echt content over waren. Ze hadden een wit kleed en bij een beetje zweet gaf dit bruin af op het kleed. Heb nu wel vernomen dat dit niet met alle spray cabines is. Je hebt verschillende soorten en de eene soort geeft minder af dan de andere. Vermits je trouwt in 2011 zou ik ervoor opteren om voor de zonnebank te gaan. Je kan misschien nu al een beetje proberen en kijken hoe snel je resultaat hebt.
Succes met de voorbereidingen nog!!
groetjes
sofie
|
|
Lieve
1-9-2006
|
2-8-2010 12:17:34
Ik heb dat ook eens laten doen, zonder één spoortje op mijn kleren. Ik was er dan ook erg tevreden over, al zou ik het niet de dag voor de trouw doen als ik jou was. Dan ziet het er nog een beetje onnatuurlijk uit vind ik.
Lieve
|
|
Ann
11-9-2010
|
2-8-2010 19:10:31
Hallo Virginie, ook ik opteer voor de zonnebank, ben er sedert een 2 weekjes kalmpjes aan mee gestart ( 2x / week 10 minuutjes) om op te bouwen tegen september. Ook ik zie er al wat bruiner uit (normaal gezien alleen verbranden ipv bruinen) Ik vertrouw dat sprayen nl niet zo erg...wie weet slaat het eerder "oranje" uit dan "bruin" ... en daar sta je dan wel mooi zo. Voor één periode zonnebanken is zo erg niet (voor het ganse jaar door, daar zou ik ook niet voor te vinden zijn). Naar t schijnt is zonnebanken ook wel OK indien je achteraf naar zonnige landen gaat, dan kan je huid daar al beter tegen. Veel succes met je zoektocht, indien ik een plaats weet waar je kan sprayen dan laat ik het je zeker nog weten! groetjes, Ann
|
|
Virginie
8-4-2011
|
2-8-2010 19:25:27
Alvast bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik zal mij zeker nog eens goed informeren hierover.
Ik heb nog wat tijd, dus.
Thanks
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|