Terug naar overzicht
als je dergelijke dingen doet , zou ik rekening houden met het feit dat het kan afgaan ook . Als ik aan een product denk , dan denk ik aan een concealer of fond de teint of zo. maar zoals ik dus eerder zei : het kan zijn dat het afgaat op je jurk , het kan ook vlekken veroorzaken op je huid door transpiratie of zo .
Mijn kleed heeft ook bovenaan een 'blote rug' en heb ook een aantal kleinere en grotere moedervlekken op mijn rug, maar ik stoor mij daar niet aan. Dat is nu eenmaal wie ik ben... Ik zou er idd zoals Kelly zegt niet te veel aan beginnen smeren, het zou véél onnatuurlijker (of zelfs lelijk) worden denk ik... en idd, ook je kleedje zal volgens mij niet gespaard blijven van vlekken....
Je zal er inderdaad meer de aandacht mee trekken als je ze probeert te verbergen dan als je ze gewoon laat zijn :) dit is nu eenmaal hoe moeder natuur je heeft gemaakt en dat moet je niet verbergen :)
Stoort het je echt? Inderdaad wat afwegen, wat vind je het minst leuk, je moeten zorgen maken om een product dat misschien afgaat en af en toe opnieuw moet aangebracht worden, of gewoon de dingen laten zijn wat ze zijn? Ik denk niet dat er mensen zijn die zich aan een paar moedervlekjes zouden storen...
Volgens mij zal niemand het zien, maar als het jou stoort, kan je misschien eens contact opnemen met een visagiste of even langs gaan bij de apotheker? Zij kennen de producten het best. Lieve