Terug naar overzicht
hoi, hangt er van af wat je met een 'eerste pas' bedoelt... * als je gewoon op kleedjes-jacht gaat dan hoef je geen schoenen mee te brengen * ga je echter je kleed (dat je voorheen reeds gekozen hebt) voor de eerste keer écht passen, dan moeten schoentjes uiteraard wel zodat ze de lengte juist kunnen bepalen.... veel succes!
Dag Stephanie, als je uw gekozen kleed gaat passen om te kijken wat er juist moet gebeuren van retouches, dan moet je zeker je schoenen + ondergoed meenemen (enkel bh is belangrijk). grt
Om je kleed uit te kiezen moet je niks speciaal bij hebben. Voor je eerste pas zijn zeker je schoenen belangrijk! Ook je lingerie is wel handig als je dat al hebt. Bij de eerste pas krijg je jouw 'standaardmaat' van kleed bv. maat 42 en spelden ze het dan op jouw lichaam af: rok of jurk onderaan op de juiste hoogte vastspelden, de taille innemen,... Bij de tweede pas krijg je het op jouw lichaam aangepaste kleed. Toen moest ik ook mijn bh achterlaten, want bij mij zetten ze nog drukknoopjes in de bh zodat ik die kon vastklikken aan mijn top en zodat er zeker niks kon komen piepen. Een week voor onze huwelijksdag mocht ik het kleed volledig ophalen en meenemen naar huis.
amaai zo spannend allemaal!Ik heb mijn kleed al gekozen, dus zal ik mn schoenen meenemen. BH hoopte ik daar nog te kopen, kvind het nogal moeilijk om te weten wat er mooi onder zal passen...