TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gerlinde
2-8-2008
|
16-2-2006 18:44:36
Wel, de zandberghoeve ken ik vrij goed. Vroeger was het daar heel lekker en kwamen ze ook veel rond met extra soep, eten, ... .
Maar sinds enkele jaren zijn het nieuwe eigenaars en weet ik niet hoe het daar nu zit.
|
|
Erna
|
16-2-2006 19:06:14
De'nieuwe eigenaar' die Gerlinde vermeld is de broer Danny van de vroegere eigenaar Rene, die nu een groothandel heeft in wijnen Voor de rest is er niets veranderd tegenover vroeger: nog altijd uitstekend prijs/kwaliteit En wist je dat je iets extra krijgt als je op vrijdag er huwt?? Alvast veel succes!
|
|
Sophie
24-9-2005
|
16-2-2006 20:31:13
Ik zal eerlijk zijn Maaike. Ik zou er niet aan willen denken daar te moeten trouwen! Wij zijn er naar een huwelijk geweest vorig jaar en het trok echt op niets! Er waren gaten in de tafelkleden, wijnvlekken overal, er lag een centimeter dik stof op de kasten die er stonden plus bovendien deed de "feestzaal" mij eerder aan een voetbalkantine denken dan een huwelijkszaal. Wij kwamen buiten en hadden echt medelijden met de bruid en bruidegom. Je kon het even goed in een café doen vind ik.
Het eten was redelijk ok maar niet om over naar huis te schrijven: de obers zeiden tegen mijn man dat ze rundvlees opdienden en tegen mij zeiden ze dat het varkensvlees was! De wijn was ook niet om over naar huis te schrijven....had de volgende morgen hoofdpijn. Het toilet liet ook de wensen over
Er zijn veel mooiere zalen in West-Vlaanderen dat de Zandberghoeve: Huyze De Baere, Salons Saint Germain, Hof Ter Mude, Salons Denotter, het Gravenhof, enz...
|
|
Ellen
22-4-2006
|
16-2-2006 21:31:19
hallo Maaike ik ken de zandberghoeve heel goed. Mijn nonkel is getrouwd met één van de dochters van de zandberghoeve. Prijs kwaliteit is het zeker een goede zaal.Ze zijn er beleefd en het is zeker en vast netjes. Wij trouwen in het Gravenhof de prijzen zijn iets duurder maar het heeft toch een tikkeltje meer. Maar ontgoocheld zal je zeker niet zijn van de Zandberghoeve
|
|
Debra
11-8-2006
|
16-2-2006 22:45:18
Hoi Maaike,
Meisjes, denk nog maar eens goed na over een feestzaal want de Zandberghoeve voor een huwelijksfeest is allesbehalve. Dat de prijs er wat lager ligt dan bij andere feestzalen dat moet ik beamen. Maar de bediening...aiai! Ook de eigenaar heb ik niet al te goeie commentaar over! Geloof me, ik heb er al veel familiefeesten gedaan en het enige wat telt is mijn grootouders hun geld! Telkens vragen ze om het vlees goed te doorbakken maar telkens krijgen we rood vlees en als mijn opa dan een opmerking erover geeft dan is het nooit waar! Kijk nog maar goed rond want er zijn idd veel betere feestzalen. Zoals Salons Denotter in loppem, Ter Leepe in Zedelgem, De Visscherie in Oostrozebeke, Cofar in Rumbeke, Ten dauwe in Aalter, De Baere in Maldegem,...!
Grtz Debra 11/08/06 http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
Lien
26-5-2006
|
17-2-2006 8:00:33
Hallo Maaike
Ik ga volledig akkoord met Sophie, mijn collega is er getrouwd en ik had echt niet het gevoel op een trouwfeest te zitten maar eerder in een parochiezaal.
Eten was lauw, wijn niet te drinken ...
Nu ja smaken verschillen eh !
groetjes
Lien
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|