Terug naar overzicht
Beste Fleur, Wij komen enorm veel in feestzaal Ten Dauwe!We zaten er zaterdag,we komen er vrijdag,enzz Uitstekende bediening,enorm vriendelijk personeel,enorm lekker eten! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen... Mvg, Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Wij hebben daar geregeld familiefeesten (80 man) en mijn nicht is er een paar jaar geleden getrouwd. Fantastisch goed verzorgd en heel vriendelijke bediening. Zij hadden een soort van buffetvorm in de vier hoeken : Italiaanse hoek, Aziatische hoek, Bruegelhoek en Vishoek. Super lekker en altijd warm. En zo kon je tenminste eten wat je graag lustte. Er was 200 man maar iedereen had meer dan genoeg.
hey, wij zijn daar ook langs geweest en vonden de wedding party ook heel tof!Ik vind de zaal wat verouderd, ziet er nog hetzelfde uit als 7 jaar geleden toen mijn vriendin er trouwde.De bediening is vriendelijk en het eten is er lekker. Laat je me iets weten wat je beslist hebt? Wij twijfelen tussen Ten Dauwe en Denotter. Groetjes,succes
Dag Nancy, Wij hebben gekozen voor Ten Dauwe. De zaal is niet modern, maar ik vind dat dit charme heeft. Denotter zijn wij niet geweest. groetjes
Dag nancy, Hoe was jullie feest in Ten Dauwe? Wij gaan binnenkort eens de zaal bekijken. Maar ben er nog nooit geweest om een feest. Kunt U mij helpen?? Was dit aangenaam en op wat moeten we letten? Groetjes
Dag Nancy, Wij zijn getrouwd op 4 december 2010 en ons feest was in Ten Dauwe. Iedereen was heel tevreden. Het ouderwetse interieur heeft wel iets; de bediening was super en het eten heel lekker. Ik kan het alleen maar aanraden. groetjes fleur