Terug naar overzicht
Ook een rare datum om te trouwen. Zou ik nooit doen. En voor zo'n mensen te vinden op zo'n dag, dat gaat niet gemakkelijk zijn.
Hey Maarten, heb geen idee waar je dat kan vinden. Maar wou even snel zeggen dat 31 december nog geen slecht idee is... Iedereen viert het graag met zijn goede vrienden en familie, dus ideaal om dat op jullie feest te doen. Jammer dat niet iedereen hier positief kan zijn voor elkaar! Geniet er van en succes met de voorbereidingen.
Hey Maarten! 31 december... gek, heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Maar zoals Charlotte zegt, iedereen viert het graag met zijn beste vrienden en familie! Ik vrees voor die datum voor garcons... als je er vindt, dan zal je ze extra moeten betalen! Niemand werkt graag op oudjaar :)! Kan je niet aan vrienden van vrienden van vrienden (ofzoiets) vragen om te helpen? Hou er wel rekening mee dat je er iets intressant tegenover moet stellen, want zoals ik daarnet heb gezegd: niemand werkt graag op oudjaar :)! succes!
Beste Maarten, Wij werken in zo een club maar dat is inderdaad dubbel uurloon en ik vrees dat dat in iedere club zo is. Dus misschien inderdaad eens horen bij vrienden of chiromensen als je dat er niet voor over hebt. Groetjes Katty & Raf
Katty, Kan je me laten weten wat het dubbel uurloon dan ongeveer is? Je mag het ook mailen op maartentroonbeeckx@hotmail.com als je wil bedankt
Waar ik plots aan moest denken was mise en place. dat is een studentenuitzendservice maar al die studenten hebben wel een opleiding gekregen voor ze daar mogen werken (Ik heb daar namelijk zelf ook nog gewerkt) je hebt altijd wel studenten die die dag willen werken. Ik weet totaal niet wat je hiervoor betaald maar dit is de site: http://www.miseenplace.eu/ Groetjes Prisca