Terug naar overzicht
Bij ons stond de bruidssuiker al 2 maand op voorhand klaar :-) (ik kon namelijk niet meer wachten :-) hihi ) Misboekjes hebben wij door een vriend laten drukken en we leggen die klaar op de stoelen ipv te laten uitdelen door iemand. Groetjes
Hey , Ik ga mijn bruidssuiker ofwel bij ava halen of bij veranco in temse. Grtjs Wendy
Hey, Ik ga die bestellen bij http://www.doopsuiker-blabla.be/e-shop/index.html (ze hadden het kleur dat ik wou niet bij de AVA en ze kunnen dat wel bestellen maar je moet een minumum aantal kilo nemen, en dat was te veel voor mij). Ik ga die ook een week of 3/4 vooraf maken. Succes!
Bruidssuiker: heb ik +/- een 3-tal weken op voorhand gemaakt. Wij hadden dat zelf gevuld en zo. Verpakkingsmateriaal gehaald bij AVA en suikerhartjes bij Makro. Dit heeft ons slechts €34 gekost voor 100 zakjes. Misboekjes: Had ik 2 maanden op voorhand laten drukken, maar we hadden ze al na enkele dagen. Dat hebben wij bij Koset in St-Niklaas laten doen. Wij lieten ze uitdelen door mijn collega en haar kindjes. Dan zijn de mensen vrijer om te gaan zitten waar ze willen. De mensen gaan dan ook gespreider zitten, denk ik. De boekjes voor de suite legde mijn collega ervoor wel al op onze stoelen.
Misboekjes hebben wij zelf gedrukt. Maar onze misviering is dan ook maar voor een beperkt publiek. Bruidssuiker moeten we nog doen (en we trouwen op 4 september). Vind het in AVA nogal duur eigenlijk... ofwel is dat maar een gedacht...
dankjewel! ja ik dacht dat ook dat ava bij de duurdere zijn, maar suikerhartjes vind ik eigelijk ook wel een leuk idee!