Terug naar overzicht
Hallo, Bij ons is het lijstje ook aant korten... Maar al die kleine dingetjes kunnen ook frustrerend zijn. Ik probeer mij er rustig bij te houden (voor zover dat gaat). De nachtrust is nog oké, ik val als een blok in slaap... ben zo moe. Ik hoop tegen zaterdag wat uitgeslapen te zijn. Vanaf morgen namiddag heb ik verlof en kan ik mij 100% op de afwerking zetten. Het enige wat op dit ogenblik wat minder is zijn natuurlijk de weersvoorspellingen, maar ik geef de moed niet op. Heel veel succes... Groetjes Annelies
Hey, Ik moet morgen ook nog één dag werken en nog een paar kleine zaken regelen!Waar hebben jullie van die ballonnen gevonden?Ik hoop dat het niet regent zaterdag!!!! Groetjes,Edel
ik heb mijn ballonnen besteld bij 'balloonies uit grobbendonk'. Google het maar eens. Ik hoop idd op mooi weer zaterdag, maar voorlopig ziet het er echt wel regenachtig uit... :-( hopelijk zijn het dan maar wat buien (die hopelijk dan ook nog eens vallen terwijl wij net in de kerk zijn of al in de feestzaal...) Ah ja, regen of niet, mijn dagje zal er niet door vergald worden... 'k heb mij een mooie paraplu aangeschaft en die zal dan dienst kunnen doen :-)
Hey dames, België is een klein landje dus het weer kan hier vlug omslaan. Soit we zullen het spijtig genoeg moeten doen met het weer dat we krijgen. Der valt daar niks aan te veranderen hé. Wat de ballonnen betreft, wij hebben de onze gaan halen bij de Kadodoos in Wuustwezel. Daar hadden ze echt keuze uit veel verschillende kleurkes (turquois is schijnbaar niet gemakkelijk te vinden). Wij gaan onze ballondecoratie zelf maken da scheelt namelijk zeer veel euro's. Ik wou eerst zo'n zuil maar dat kost 80 euro. Wij gaan nu zelf 2 grote bloemen maken en zijn maar 10,50 euro kwijt! Ik heb pas vrijdag verlof omdat er toch niet zo veel meer moet geregeld worden maar ik denk dat ik de komende dagen meer zal zitten dagdromen dan werken Groetjes, ilse