Terug naar overzicht
hey ja hoor ik denk dat dat heel normaal is ik had dat zo twee weken nadat ik mijn kleed gekozen had en ben toen een paar keer terug gaan kijken en nu ben ik echt blij dat ik erbij gebleven ben moest ik van jou zijn zou ik nog eens gaan kijken je zal zien dat helpt ale bij mij toch groetjes
Haha, komt me heeeeel bekend voor! Ik ben ook gaan terugkijken! Maar je moet maar denken, toen je het kleed paste heb je de beslissing genomen om het te nemen, dus zal het toch wel mooi geweest zijn?! En ik heb nog niet vaak echt een lelijke trouwjurk gezien hoor! Zelfs al is het niet 100% je keuze, je zal die dag toch schiteren hoor!Isabelle 20/5/06
Ik denk ook zo als Isabelle, je zal zeker schitteren. En er zal misschien wel ergens een trouwkleed bestaan dat nog beter zou zijn, maar dat doet er allemaal niet toe. De mensen zullen er maar 1 zien!Ik had eerst een prachtig kleed van Nicky Vankets gepast, maar omdat het toch boven budget lag heb ik er uiteindelijk 1 van pronovias gekocht. Ik vertrouw hierop op mijn 2 beste vriendinnen, mijn mama en de mama van 1 van die vriendinnen (we waren met een bende). Zij hadden allemaal tranen in hun ogen toen ik buitenkwam in dat kleed. En toen ik buitenkwam met dat kleedje keken ze nogal verschrikt (nadien vonden ze het ook allemaal prachtig, maar eerste indruk telt). En de meeste mensen die op de receptie en de mis komen zien u in feite maar heel kort en nemen een algemeen beeld van u op. Ze gaan niet alle details van u kleed bestuderen zoals wij wel doen als we gaan passen.Maar ik begrijp dus hoe ge u voelt. Ge hebt een beslissing genomen en nadien veel te veel tijd om erover na te denken. Maar denk maar terug aan toen ge het aanhad en hoe ge u voelde, vermenigvuldig dat maal 100 en ge hebt uw trouwdag!GroetjesVicky09.09.06
Dag AnIk denk dat dat heel normaal is. zelf heb ik ook enorme twijfels gehad na het beslissen van mijn jurkje.maar die twijfels gaan snel over als je de tweede keer gaat passen.Dus je kleedje komt ook van Pierre-Yves in Aalst? het mijne ook. ben je van de streek?GroetjesVanessa09/09/05
Ik ben niet van de streek, ik woon nabij brugge in zedelgem, maar ben daar terecht gekomen via de beurs in kortrijk.Is jou kleedje vanessa, ook een eigen creatie van piere-yves?Wat jij zegt vicky komt me ook bekend voor ik heb ook eentje van vankets aangetrokken die mooi was, maar mijn ma vond het iets te ze wou liever iets romantisch, dus heb ik hun raad gevolgd.Weet je we zijn pas februari en ik twijfel nu al nog 10 maanden te gaan.GroetjesAn