Terug naar overzicht
Hey Stephanie, dit is inderdaad helemaal niet fijn voor jou en zeker niet voor je mama. Wacht even de resultaten van het onderzoek af en we duimen allemaal dat het positief afloopt! Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte. Groetjes
als het niet te erg is laten ze haar mss komen en moet ze achter de trouw terug op controle? hoop dat alles in orde komt!!!!
inderdaad alles behalve fijn.... veel beterschap aan je mama en hopelijk komt alles goed tegen zaterdag!
Dag naamgenootje Mijn ma was ook ziek. De dag voor de trouw mocht ze pas uit het ziekenhuis. Het was hier ook bang afwachten. Ze is niet veel aanwezig geweest, maar het belangrijkste was dat ze er toch even kon bij zijn. Moest mijn ma er toch niet bij kunnen zijn dan hadden we zeker naar het ziekenhuis geweest. Veel sterkte en hopelijk kan je mama erbij zijn. Groetjes Stephanie
lieve meid, ik voel echt met je mee! ik hoop dat alles in orde komt! veel sterkte!
Dag Stephanie, laat ons hopen dat alles in orde komt tegen jullie dag he. veel sterkte en moed, groetjes, Ann
Hallo, Wat erg voor jou, hopelijk komt alles goed en kan ze er toch bij zijn. Anders is het toch een domper op de feestvreugde denk ik. Veel sterkte gewenst en duimen dat ze er toch kan zijn. Groeten, Annelies.
Veel sterkte en hopelijk komt alles goed. Gwen