Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje over VTM

16-2-2006 20:15:16
Hallo Allemaal.
Ik heb even een vraagje...
wij hebben van VTM een bericht gehad. Ze zoeken kandidaten voor een programma over trouwers.
Heeft iemand nog bericht gehad en weet iemand waarover dit dan zou gaan?? Spelprogramma of gewoon iets zoals het leven zoals het is "de ring"? Laat iets weten he...

Evy
26/08/06

Evy
26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 344

Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik16-2-2006 20:29:25

hey

wij zijn ook gecontacteerd geweest voor het hart van vlaanderen van vtm. Het is de bedoeling dat ze jullie op de dag zelf (misschien bij de voorbereidingen ook - da weet ik niet) volgen tot en met het jawoord. Ik weet niet of het daarover gaat natuurlijk want endemol zoekt ook trouwers en dat is voor een soort spel - reality programma. Je ziet maar wat je ermee doet.

groetjes
Ilse
04.08.2006

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik16-2-2006 20:30:23

die hebben hier al meerdere malen berichtjes gepost ja ....

der gaat weer zoiets zijn als 'wit in vegas' maar het noemt 'wit downunder' ofzoiets heb ik gehoord.

en dan is er nog 'het leven zoals het is, de ring 2'

Mij zegt het in ieder geval toch niets om dat te laten filmen hoor....

Mieke
13/05/06

marissa
18-8-2006
 Meld misbruik17-2-2006 10:32:30

Wit down under en de ring is alletwee van VRT.

robben
20-5-2006
 Meld misbruik17-2-2006 11:51:37

ben die dag al zenuwachtig genoeg, laat staan dat ze van vtm of vrt komen filmen. Nee, geef mij maar een feest dat in alle privacy doorgaat met vrienden en familie!
Isabelle 20/5/06

olivia
6-1-2006
 Meld misbruik20-2-2006 12:22:51

mijn man en ik zijn 6 weken geleden getrouwd.
op onze grote dag zijn we gefilmd geweest van het hart van vlaanderen (VTM)
een weekje voor ons huwelijk kregen we een bericht van het gemeentehuis met de vraag of we datt leuk zouden vinden om zo een ganse dag gevolgd te worden. (VTM had gebeld naar het gemeentehuis)
na een kleine aarzeling hebben we toegestemd maar ik moet wel zeggen dat ik het niet meer opnieuw zou doen.
je moet zo alles een paar keer opnieuw doen of zeggen zodat alles mooi op band staat en op zo'n dag heb je daar natuurlijk geen zin in. (ik heb zo 10 minuten staan wachten tot ik de deur mocht opendoen want mijn man moest opnieuw de straat inrijden, uit de auto stappen, de trap oplopen, ...)
en ondertussen zijn we nog steeds aan het wachten totdat ze het gaan uitzenden.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...