Terug naar overzicht
heywij zijn ook gecontacteerd geweest voor het hart van vlaanderen van vtm. Het is de bedoeling dat ze jullie op de dag zelf (misschien bij de voorbereidingen ook - da weet ik niet) volgen tot en met het jawoord. Ik weet niet of het daarover gaat natuurlijk want endemol zoekt ook trouwers en dat is voor een soort spel - reality programma. Je ziet maar wat je ermee doet.groetjesIlse04.08.2006
die hebben hier al meerdere malen berichtjes gepost ja ....der gaat weer zoiets zijn als 'wit in vegas' maar het noemt 'wit downunder' ofzoiets heb ik gehoord.en dan is er nog 'het leven zoals het is, de ring 2'Mij zegt het in ieder geval toch niets om dat te laten filmen hoor....Mieke13/05/06
Wit down under en de ring is alletwee van VRT.
ben die dag al zenuwachtig genoeg, laat staan dat ze van vtm of vrt komen filmen. Nee, geef mij maar een feest dat in alle privacy doorgaat met vrienden en familie!Isabelle 20/5/06
mijn man en ik zijn 6 weken geleden getrouwd.op onze grote dag zijn we gefilmd geweest van het hart van vlaanderen (VTM)een weekje voor ons huwelijk kregen we een bericht van het gemeentehuis met de vraag of we datt leuk zouden vinden om zo een ganse dag gevolgd te worden. (VTM had gebeld naar het gemeentehuis)na een kleine aarzeling hebben we toegestemd maar ik moet wel zeggen dat ik het niet meer opnieuw zou doen.je moet zo alles een paar keer opnieuw doen of zeggen zodat alles mooi op band staat en op zo'n dag heb je daar natuurlijk geen zin in. (ik heb zo 10 minuten staan wachten tot ik de deur mocht opendoen want mijn man moest opnieuw de straat inrijden, uit de auto stappen, de trap oplopen, ...)en ondertussen zijn we nog steeds aan het wachten totdat ze het gaan uitzenden.groetjes