TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Shanna
30-6-2012
|
2-8-2010 12:49:27
HoiHoi,
Wij trouwen 30/06/2012 en er ligt al veel vast: zaal+fotograaf+ceremoniemeester
Profiteer ervan nu je er vroeg bij bent!!!! :-)
Dan kun je kiezen en moet je geen overschotjes nemen - want soms t geval is....
GREETIES
en veel plezier met t plannen
|
|
Lien
7-5-2011
|
2-8-2010 12:53:58
Hey lyndsy, Wij trouwen op 07/05/2011, en we zijn verloofd van 19/09/2009 dus dat was ook nog een heel tijdje e.
We zijn in oktober beginnen kijken voor trouwzalen, en inderdaad als we de datum zeiden, hadden ze soms ook een reactie van ah ja nog zo lang. Uiteindelijk hebben we de trouwzaal eind oktober vastgelegd, we konden kiezen uit al degene die we hebben bezocht, dus ja uiteindelijk hebben we de beste keuze gehad. De feestzalen zeiden ook dat je niet vlug genoeg kan beginnen kijken, want in oktober en januari en zo zijn er weer volop huwelijksbeurzen, en dan komen de inschrijven vlug binnen. Ik zou zeggen, begin maar te kijken dan heb je de beste keuze! Veel succes met de voorbereidingen, ik heb hier ook al veel goede ideetjes gevonden, en veel geholpen geweest. Nu lijkt het nog ver maar eens je aan de voorbereidingen begint, vliegt de tijd! Groetjes
|
|
Doorke
23-8-2010
|
2-8-2010 13:16:11
Hey,
als je later je datum niet wilt wijzigen zeker al bellen naar die 2 zalen en een optie nemen!
Ik heb gehoord van mensen die in mei in een bepaalde zaal wilden trouwen en dit kon niet meer in 2011.. Beter te vroeg dan te laat!
succes!
en Geniet van de voorbereidingen, want het gaat ontzettend snel.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
2-8-2010 14:06:46
Hallo,
Wij trouwen nu zaterdag maar zijn verloofd vanaf 12 juli 2008, wij hadden dus ook meer dan 2 jaar voor de voorbeidingen. Wij zijn vrijwel onmiddellijk voor een zaal gaan kijken, wij hadden er eentje op het oog en hebben onze datum moeten veranderen voor de zaal te hebben. Dus niet twijfelen en zaal vastleggen als het gaat. Ook voor fotograaf, traiteur, videograaf... als je weet wie, zeker contacteren en afspraken maken. Als je eerste bent heb je eerste keus!!!
Veel succes
Groetjes
Annelies
|
|
Sabine
24-7-2010
|
2-8-2010 15:42:01
De zaal, fotograaf en dj zou ik al vast leggen, maar voor al de rest heb je nog meer dan tijd genoeg hoor. Persoonlijk zou ik het niet zo leuk gevonden hebben om de laatste 6 maanden voor mijn huwelijk niets meer te doen te hebben voor m'n huwelijk.
|
|
Lynn
21-9-2012
|
2-8-2010 17:57:52
Hey Ook ik en mijn vriend zijn pas verloofd, wij hebben vrijdag 6 augustus al een afspraak om onze droomzaal te gaan bezoeken. De andere voorbereidingen, daar wacht ik nog een paar maanden mee, maar de zaal, gemeentehuis en onze priester krijgen de absolute voorrang, ik zie ook veel wenkbrauwen fronsen als ik zeg dat we al een zaal op het oog hebben, maar ik wil van alles de eerste keuze kunnen nemen en later geen spijt hebben dat we iets niet hebben kunnen boeken omdat we er te lang mee gewacht hebben!
Trek het je niet aan en amuseer je! Ben ook wel blij dat ik nog is een bruidje tegenkom die ook in 2012 trouwt :-) Groetjes
|
|
Ann
11-9-2010
|
2-8-2010 18:45:14
Je kan nooit vroeg genoeg zijn met inplannen, ook niet voor het kerkelijk huwelijk (mocht dit van toepassing zijn) - want wie eerst is .... (bij ons 3 vieringen op dezelfde dag) ! Een voorkeursuur denk ik kan je altijd wel opgeven. Veel plezier en succes gewenst met de voorbereidingen! groetjes, Ann
|
|
Lien
7-5-2011
|
2-8-2010 19:05:07
Vind ik ook hoor! Het belangrijkste is, kerk, fotograaf, feestzaal, dj, en video dat hebben wij ook gedaan heel vroeg, de rest begint nu terug op gang te komen. We zijn blij dat we bij alles de eerste waren en zo hebben we wat we echt willen! Groetjes lien
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-8-2010 19:18:03
Wat is eigenlijk de reden om zo lang te wachten op je trouwdag? Mijn man had me ten huwelijk gevraagd in november 2008 en wij zijn in juli 2009 getrouwd (dus op 8 maanden alles geregeld). Wij hebben geen moment het gevoel gehad dat we niet onze zin konden doen doordat bepaalde dingen al bezet waren... Alles wat we wilden, kon ook...
|
|
wendy
9-10-2010
|
2-8-2010 21:16:16
Vraagje voor Veronique..jij zit veel op de trouwsite é..ook al ben je reeds meer dan een jaar getrouwd..hoe komt dat? grtjs
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-8-2010 21:43:48
@Wendy: eigenlijk om wel meerdere redenen:
Het was gewoon zo'n fantastische dag!! Eentje waar ik blijkbaar moeilijk afstand van kan nemen, zeker? Hihi! En ik heb zelf gewoon zoveel toffe herinneringen aan de voorbereidingen dat ik anderen hier graag bij help of hier en daar wat dingen wil verduidelijken (is soms wel handig als je dag al voorbij is, dan weet je hoe je dag écht is verlopen).
Ik heb momenteel 2 maanden vakantie, dus heb veel tijd...
Ik hoopte dat ik momenteel ook al aan het volgende project bezig was, nl. kindjes, maar mijn man en ik hebben slecht nieuws gekregen... We zullen niet op een natuurlijke wijze aan kindjes kunnen geraken. De medici zullen ons hierbij een handje moeten helpen. In afwachtig daarop blik ik graag nog eens terug op onze huwelijksdag! ;-)
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
2-8-2010 22:21:43
Bedankt iedereen voor de leuke reacties, we gaan jullie raad opvolgen en alvast de belangrijkste zaken inplannen nu we nog zalig veel keuze hebben :-)
@Véronique: om even je vraag te beantwoorden... Mijn vriend en ik hebben zojuist ons droomhuis gekocht waarin we tamelijk veel geïnvesteerd hebben. We willen dus eerst ons spaarvarkentje terug een beetje vetmesten :-) Maar aangezien mijn vriend niet zo lang meer wilde wachten met me te vragen, als mooie bevestiging van onze liefde, wordt het dus een lange verloving :-)
|
|
Evie
16-10-2010
|
2-8-2010 23:29:06
Je kan best de zaal al vast leggen. Ik belde 1jaar van te vore en kreeg het verwijt van de zaal die ik eigenlijk eerst het liefste wou, dat ik te lang gewacht had met bellen. Dus gewoon beginnen regelen hihi :-)
|
|
kelly
24-6-2011
|
3-8-2010 13:01:41
Een tijdje geleden stonden er bij mij nog 600 dagen op de teller ... het lijkt alsof het maar enkele weken geleden is , maar niets is minder waar. ondertussen staan er nog 324 dagen op de teller , om maar even duidelijk te maken hoe snel het kan gaan. bij ons ligt effectief al vast sinds mei dit jaar dacht ik : - feestzaal - ceremonie meester + vervoer - DJ
- videograaf - 2 amateur fotografen - de kerk ligt ook vast + pastoor
- in grove lijnen de suite ( 3 volwassen bruidsmeisjes + 3 volwassen bruidsjonkers ( waarvan 2 onze getuigen ) + 2 bruidskindjes , mijn moeder en stiefvader , zijn moeder en onze broers . ) ik begin vandaag ook al aan de kladversie voor het misboekje
|
|
Jessy
18-9-2010
|
3-8-2010 23:38:05
Hoi
Mijn toekomstige heeft me ook in december 2008 ten huwelijk gevraagd (juist op de dag dat we ons huis gekocht hadden!)
Wij hebben (bijna) een volledig jaar aan het verbouwen geweest (redelijke grote werken)
En dan hebben we uiteindelijk in januari van dit jaar beslist dat we op 18/9/2010 (zijn we exact 5 jaar samen) gingen trouwen. Ik had ook ervoor nog niks voor de trouw gedaan en ik heb ook alles geregeld gekregen qua zaal enzo!
En inderdaad als je een huis gekocht hebt, moet je eerst zien dat je terug een spaarcentje kunt opbouwen voor de trouw hé. (Wat ook bij ons het geval was)
Succes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|