TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Irina
14-8-2010
|
2-8-2010 14:59:29
Vermeld dit bij je DJ en laat die direct het feestje op gang brengen door na jullie openingsdans de dansvloer voor iedereen open te verklaren. Ofwel laat je uw dj nog een traag nummertje spelen ofwel vlieg je er meteen stevig in met een goede dansplaat. Veel succes en geniet ook van je dag! Ik zie net dat we op dezelfde datum trouwen :-) Groetjes
|
|
karen
31-7-2010
|
2-8-2010 15:00:19
Bij ons zijn de mensen op de dansvloer komen staan, en ik heb het eerste stukje van onze openingdans gezongen (begeleid door 2 gitaren), daarna heeft een vriendin de zang overgenomen, en en zijn mijn man en ik tussen het volk beginnen dansen. Na de dans werd onmiddellijk the black eyed peas (I got a feeling) ingezet en iedereen stond meteen op de dansvloer. Een enorm succes !
Bij de eerstvolgende slow die gedraaid werd, heb ik met mijn papa gedanst, maar dat is niemand opgevallen (behalve natuurlijk bij mijn papa zelf)
Heel veel succes.
Karen
|
|
Annelies
7-8-2010
|
2-8-2010 15:01:53
Hallo,
Je kan altijd, zoals je zegt,jij met je broer en Alex met zijn moeder en trager nummer. Dan heb je toch zo'n beetje het traditionele (als jullie dit willen). Verder moet je niet per sé wisselen, en als de dj dan een vlotter nummertje opzet zal de dansavond wel starten. Je kan ook iets afspreken met vrienden, een toffe lijndans ofzo. Ik heb op Youtube al een paar filmpjes gezien waar er met een hele bende Thriller van Micheal Jackson nagedaan wordt. Ook heel tof...
Veel succes
Groetjes
Annelies
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
2-8-2010 15:11:42
Na de openingsdans is bij ons de kuskesdans :)!
Ik zie het wel zitten om met mijn papa te dansen, en mijn verloofd ziet het zitten om met zijn mama te dansen, maar we zien het allebei niet zo goed zitten om hij met mijn mama en ik met zijn pa te dansen :)!
De eerstvolgende slow die speelt zal ik met mijn papa dansen, de andere zal ik proberen zo veel mogelijk mijn schoonvader te ontlopen en iedereen vastnemen die ik vast kan nemen! haha!
|
|
Jolien
6-8-2011
|
2-8-2010 15:34:05
Je zou je openingsdans kunnen laten overgaan in een sneller nummer waarop je een leuke dans voorziet. Als je dan nog met vrienden afspreekt dat zij mee komen doen, dan loopt de dansvloer misschien wel snel vol.
|
|
ilse
7-8-2010
|
2-8-2010 15:56:33
Hey,
Wij gruwelen van vermenigvuldigen en onze ouders gelukkig ook
Wij gaan na de openingsdans gewoon ineens de fuif in gang laten schieten met een goed rocknummer (allée da's toch de bedoeling...).
Groetjes,
ilse
|
|
Tine
28-8-2010
|
2-8-2010 18:25:49
Wij laten de DJ na onze openingsdans ineens een uptempo nummer spelen en iedereen op de dansvloer uitnodigen omdat ik ook absoluut niet met mijn vader wil dansen (ouders zijn ook gescheiden...) en we al dat vermenigvuldigen ook totaal niet zagen zitten.
Ik ben heel blij hier aan de reacties te zien dat er nog bruidjes zijn voor wie al dat traditionele van het begin van de dansavond niet hoeft! :)
|
|
elke
31-7-2010
|
2-8-2010 18:51:29
de dj heeft bij ons gewoon na 2 min gezegt dat we graag wouden dat iedereen met ons verder de openingsdans af maakte
|
|
Angelique
14-8-2010
|
2-8-2010 20:49:46
Bedankt voor de reactie's en het zal bij ons ook en tempo liedje worden ik denk Jessy Matador Allez Ola olé.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|