Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 11 daagjes ;-)

2-8-2010 18:49:49
nog 11 daagjes en dan is zover ,ben juist op de site gaan zien voor het weer en ze geven 27 grin princiepe is da goed maar denk ook wel heel warm met ons kleedjes aan (zullen ni klagen he ),zijn er nog die trouwen die dag en wat moeten jullie nog zoal doen?,bij mij is precies of ik vanalles over het hoofd zie maar zal int kopke zitten zeker of de stress die begint op te komen

natacha
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1196

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 19:31:25

Hey,

Op welke site kan je zover vooruit kijken wat het weer betreft?

Groetjes,
Tine

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 19:50:05

Ik heb gekeken voor het weer en bij mij was het 23 graden .Wat voor mij zeker in orde is hoor. Veel moet ik niet doen maar allemaal pruts werk wat maar niet opschiet. Maar we geraken er wel veel plezier op die dag

natacha
14-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 20:39:02

je moet kijken op google weervoorspelling 14 dagen ,dan moet je u gemeente intikken en dan zie je voor 14dagen het weer

Angelique
14-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 21:10:52

Ik heb ook net gekeken en ja ja 24 graden da is ideaal :-) .
Hier niet zo veel meer te doen ik moet enkel mijn tafelschikking nog doorgeven en de naamafroeping . Tis te hopen dat we niets vergeten zijn .
Samen stressen !!!!!!!!!!!!!
Groetjes

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 8:52:42

Hey,

wij moeten alles binnenbrengen in de zaal komend weekend en een misboekje aan de pastoor gaan geven.
Voor de rest is al het grote werk gedaan :-)
De dag voor de trouw mogen we de kerk gaan versieren en ook het ouderlijk huis. Daar kijk ik het meeste naar uit!

Ik zie toch ook 24 graden op de sites, maar ik ga al blij zijn als het droog blijft.

Veel plezier allemaal op 14/08!!!

Groetjes

Nathalie

Meld misbruik3-8-2010 9:20:49

hallo, wij trouwen ook op 14 augustus in Mechelen. waar trouwen jullie? We zullen ook blij zijn als het droog blijft! Te warm is ook ni goed he. Bij ons is het meeste wel geregeld hoor. Vandaag ga ik nog is naar de zaal om de laatste dingen te bespreken en ons boekje van de viering zal ook deze week af zijn. Alleen de speech hebben we nog niet, mijn toekomstige ziet dat niet zo goed zitten. We zijn er nog niet uit of we wel een speech gaan geven.

Ik begin ook wel stress te krijgen nu...

Groetjes en heel veel fun op 14 aug 2010 !!

Cindy
14-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 19:51:23

Wij trouwen ook op 14 augustus, wet in Hoeselt en kerk in 's Herenelderen (Tongeren).
We moeten alleen nog even ons boekje afgeven aan de pastoor (maar dat mag pas enkele dagen ervoor). En de dag ervoor nog even de zaal in orde maken (wij doen alles zelf!!!)

Het gaat een mooie dag worden...
Veel plezier en geniet van elk moment, want het gaat voorbij zijn eerdat we het beseffen.

groetjes Cindyke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...