Terug naar overzicht
Hey, Op welke site kan je zover vooruit kijken wat het weer betreft? Groetjes, Tine
Ik heb gekeken voor het weer en bij mij was het 23 graden .Wat voor mij zeker in orde is hoor. Veel moet ik niet doen maar allemaal pruts werk wat maar niet opschiet. Maar we geraken er wel veel plezier op die dag
je moet kijken op google weervoorspelling 14 dagen ,dan moet je u gemeente intikken en dan zie je voor 14dagen het weer
Ik heb ook net gekeken en ja ja 24 graden da is ideaal :-) . Hier niet zo veel meer te doen ik moet enkel mijn tafelschikking nog doorgeven en de naamafroeping . Tis te hopen dat we niets vergeten zijn . Samen stressen !!!!!!!!!!!!! Groetjes
Hey, wij moeten alles binnenbrengen in de zaal komend weekend en een misboekje aan de pastoor gaan geven.Voor de rest is al het grote werk gedaan :-)De dag voor de trouw mogen we de kerk gaan versieren en ook het ouderlijk huis. Daar kijk ik het meeste naar uit! Ik zie toch ook 24 graden op de sites, maar ik ga al blij zijn als het droog blijft. Veel plezier allemaal op 14/08!!! Groetjes
hallo, wij trouwen ook op 14 augustus in Mechelen. waar trouwen jullie? We zullen ook blij zijn als het droog blijft! Te warm is ook ni goed he. Bij ons is het meeste wel geregeld hoor. Vandaag ga ik nog is naar de zaal om de laatste dingen te bespreken en ons boekje van de viering zal ook deze week af zijn. Alleen de speech hebben we nog niet, mijn toekomstige ziet dat niet zo goed zitten. We zijn er nog niet uit of we wel een speech gaan geven. Ik begin ook wel stress te krijgen nu... Groetjes en heel veel fun op 14 aug 2010 !!
Wij trouwen ook op 14 augustus, wet in Hoeselt en kerk in 's Herenelderen (Tongeren). We moeten alleen nog even ons boekje afgeven aan de pastoor (maar dat mag pas enkele dagen ervoor). En de dag ervoor nog even de zaal in orde maken (wij doen alles zelf!!!) Het gaat een mooie dag worden... Veel plezier en geniet van elk moment, want het gaat voorbij zijn eerdat we het beseffen. groetjes Cindyke