Terug naar overzicht
wij hadden 4 bruidskindjes, 3 jongen (waaronder mijn 2 zoontjes) en 1 meisje... het meisje had een mand met bloemblaadjes, daarnaast haar stoere broer, mijn zoontjes gingen binnen met een blokkenkar, en daarop zat een beertje met de ringen aan... was een zeer mooi zicht
Hallo Wij hebben alleen maar bruidsjongens, geen meisjes. Voor de jongen die de ringen mag dragen, heb ik een piratenvlag gekocht. Dat is ook een beetje een knipoog naar de job van mijn toekomstige, want die werkt bij de marine. Onze bruidsjongen (5 jaar) is alvast heel enthousiast!
Wij laten de 3 jongens "gewoon", als ze willen, voor ons lopen... Ze zijn 2jaar, 1 jaar en 364 dagen en 3 jaar. Dus... We zullen ons beter voelen als Bart zijn broer (getuige) de ringen bij hem houdt! :-) Maar een blokkenkar is wel een super idee... maar maakte dat niet te veel lawaai in de kerk? :-) groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Ons bruidsjongetje was ook 4 jaar, als ringkussen hebben wij een rode pluchen auto van de tekenfilm Cars gebruikt, hij was er heel fier op en de auto heeft nu een mooi plaatsje op zijn slaapkamer gekregen :-) groetjes, Windy
Hoi Windy Merci, ik ga zeker eens voor de Cars-auto kijken want hij is helemaal gek van Cars. Ik ga dit weekend eens de speelgoedwinkels aflopen :-)