Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding zaal

2-8-2010 21:29:32

Hallo iedereen,
Had toch even een vraagje. Hebben jullie leuke, originele ideetjes om de gasten te laten weten aan welke tafel ze moeten gaan zitten. We willen op het moment zelf daar nie te fel bij moeten nadenken en vooraf iets in elkaar steken. Alle ideetjes zijn welkom
Alvast bedankt

elly
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 976

inge
21-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 21:37:34

Wij werken met gekleurde kaarsen
Op iedere tafel komt een andere kleur van kaars te staan en bij het binnen komen krijgen de gasten een glazen houdertje met daarin een klein thee lichtje in de kleur van de kaars waar ze moeten gaan zitten.
Deze kaarsjes zullen dan door het bruidsmeisje uitgedeeld worden.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
groetjes
Inge

karen
31-7-2010
 Meld misbruik3-8-2010 9:03:31

Wij hadden als thema 'kleur'.
Ik heb een grote regenboog geschilderd en daarop naamkaartjes gekleefd. De regenboog hebben we naast ons gezet bij de ontvangst van de gasten. Af en toe hebben we een kleine hint gegeven naar wat de bedoeling was. Nadien is de kader naar binnen verhuisd en konden de mensen nog eens kijken waar ze moesten zitten. Op elke tafel stond een ballon in de bijpassende kleur. Iedereen vond het een tof idee, en niemand heeft de verkeerde tafel genomen ;-)

Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...