Terug naar overzicht
Gent zelf heb je veel mooie schoenen winkels maar ik denk dat het valt te zien hoeveel je wil uitgeven. Mijn komen van de vlaanderstraat catwalk zijn speciaal maar toch gewoon. Je hebt ook nog buffalo aan de kauter en de gewone in de veldstraat en lange munt natuurlijk.
Hey Ashley, Ik heb ook zwarte trouwschoenen met een punt en een hak (5 cm). Die komen uit een gewone schoenenwinkel (ik ken wel geen winkels in Gent want ben van Antwerpen). Ik heb Hush Puppies gekozen omdat ik weet dat die normaalgezien wel goed zitten. Da's het voordeel van zwarte schoenen, die vind je quasi overal hé, met witte schoenen is het al wat moeilijker Groeten, ilse
Hey, ga misschien eens langs bij Dekens in Gentbrugge. Hele mooie schoenwinkel, kwaliteit en goede service. Wel iets duurder dan de schoenwinkels in de Veldstraat bijvoorbeeld, maar nog steeds betaalbaar. Lieve
Ga gewoon naar Torfs in de lange munt, die hebben daar klassieke schoenen. Als je er daar geen vind, blijf dan in de lange munt, je hebt daar nog Sacha, Mach 3, en nog 3 andere schoenenwinkels waarvan ik de naam niet ken. Als je ze niet vind in Gent, dan ga je ze nergens vinden! In de veldstraat zijn er ook een aantal schoenenwinkels, kijk ook eens bij jean (koestraat) en als je er dan nog geen gevonden hebt, probeer dan in de sint-pietersnieuwsstraat (zijn ook twee schoenenwinkels)! Succes!
Ik heb zo schoenen van het merk Tamaris (hebben ook eigen winkels).