Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Magneten versturen met de post, mag dat?

2-8-2010 21:57:03
Hallo allemaal,

ik heb save-the-date kaartjes laten maken bij vistaprint.
Het is een soort koelkastmagneetje, redelijk dun en zo groot als een visitekaartje met onze naam en trouwdatum erop,
zodat de mensen niet vergeten wanneer onze trouwdatum is (omdat we het toch al ruim op voorhand bekend maken)
en het nog wel even duurt voor we de echte uitnodigingen versturen.
Nu heb ik onlangs van iemand gehoord dat je via de post geen magneten mag/kan versturen.
Iets in verband met de scanapparatuur waarmee ze de brieven en pakjes onderzoeken.
Weet iemand hier iets van ??

Alvast bedankt en vele groetjes
Lindsay

Lindsay
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1535

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik2-8-2010 23:03:28

hey,

Oei daar weet ik geen antwoord op!
Een super idee wel!
hopelijk kunnen jullie ze gebruiken!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 7:40:30

Is een leuk ideetje dus hopelijk kan je ze idd gebruiken.
Bel gewoon even naar de klantendienst van de post, dan weet je het toch direct?
Ik heb ook gebeld toen om na te gaan of zwarte enveloppen met een witte/grijze tekst toch zeker mochten (mag zolang het maar goed leesbaar is).
Groetjes,
ilse

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik3-8-2010 9:16:53

Hey Lindsay!

Wij hebben ook magneten als save-the-date kaartjes en hebben ze eigenlijk niet per post verstuurd.
Ik heb er altijd in mijn handtas en elke keer we met iemand afspreken / iemand tegenkomen die we zeker zullen uitnodigen, krijgt die een magneet!
Hou er rekening mee dat er in een jaar tijd mensen kunnen wegvallen maar ook bijkomen!

Wij geven de magneten dus enkel aan de mensen waar we zeker zeker zeker van zijn.

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 9:59:05

Hey,

Wij hebben zo'n kaartje met magneet van vistaprint met de post gekregen!
Het zal dus zeker geen probleem zijn denk ik!

groetjes

joke
2-9-2011
 Meld misbruik3-8-2010 13:16:57

Die kaartjes zijn echt een tof idee!!!!
Knap

An
7-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 19:00:10

Wij hebben ook zo'n magneten verstuurd met de post en dat was helemaal geen probleem! Alle magneten zijn goed aangekomen! :-)

Katleen
22-5-2010
 Meld misbruik4-8-2010 11:16:21

Onze uitnodiging bestond uit een magneet en deze zijn toch allemaal aangekomen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...