Terug naar overzicht
Wat een leuk verslag en jullie emoties worden mooi verwoord! Geen foto's om te bekijken? groetjes
Krijg zelf al kippenvel als ik dit leuks allemaal lees :-) ik hoop dat onze dag net zo een super dag wordt ... Groetjes Evie Ps. Ik wil ook wel wat foto's zien ;-)
Superleuk verslagje. Kan nu niet meer wachten op mijn dagje als ik dat allemaal lees Groetjes, ilse
Hey, Wij hebben ook luc beernaert als ceremoniemeester. Is wel een aangename man he ;-)Die mens ga ik veel nodig hebben op onze dag :-) Dikke proficiat nog he!!xxxxxx
Proficiat en een foto mag altijd eh!? Gwen
Hey Annelies Leuk om te horen dat alles zo goed verlopen is die dag, buiten enkele kleine dingetjes, maar het is zo'n mooi verslag om te lezen dus dat zal een spetterend leuke dag geweest zijn! Er zijn problemen geweest in de Cofar? Laat me iets weten he!! Veel succes! GroetjesValerie
Hi Annelies Proficiat!!! Kleine vraag: met welke rederij heb je de cruise gedaan? Was het de moeite? Wij overwegen dit nl ook! Bedankt Groetjes Gina
@ Gina wijzelf zijn met Royal Caribbean geweest. Uit vorige ervaringen weet ik dat deze of Celiberty cruises de beste zijn in hun prijsklasse. Op cruise gaan is meer dan de moeite. Persoonlijk is het mijn favoriete manier van reizen. Op een hotel kan ik maar moeilijk meer aarden : veel te veel van hetzelfde elke dag :) Op cruise heb je elke dag een ander avontuur ... Ook mijn man wil nu ook niet meer op hotel :) Groetjes Annelies