Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje huwelijk 17 juli 2010

2-8-2010 22:44:32
Hallo ...

We zijn nu iets meer dan 2 weken getrouwd en zijn net terug van onze huwelijksreis (cruise in de Middellandse Zee) ...
Wou hier nog even een verslagje van onze prachtige dag meegeven :

Ik ben rond om 6 uur opgestaan, want moest samen met mijn mama (mijn toen nog vriend en ik zijn elk bij onze ouders gaan slapen : lekker traditioneel) om half 7 bij de kapster zijn.
Rond 8 uur kon ik naar huis vertrekken met mijn prachtig opgestoken haar (een dikke pluim hiervoor voor mijn kapster : ik heb 2 weken voor de trouw beslist om van kapsel te veranderen en ze had geen mogelijkheid gehad om een proefkapsel te doen maar ze kent mij en mijn haar heel goed - het was mijn vaste kapster - en het was echt prachtig : heb er heel veel complimentjes voor gehad!). Mijn mama was toen al naar huis.
Ondertussen werd mijn mama geschminkt en ze zag er prachtig uit! Ik heb toen vlug iets moeten eten van mijn papa want had daar voor nog geen tijd / zin voor gehad :) toch een klein beetje nerveus !
Dan eerst mijn mama in haar kleedje geholpen en dan was het mijn beurt voor de schmink - en al zeg ik het zelf : het was prachtig!!!
Dan ben ik naar boven gegaan (rond half 9) om mijn kleedje aan te doen :)
Toen mijn kleedje bijna klaar was, kreeg ik melding dat mijn broer aangekomen was (rechtstreeks van het ziekenhuis naar ons ouderlijk huis : mijn broer was de woensdag voor de trouw opgenomen in het ziekenhuis : nierstenen !!!! Ze hebben hem 'opgelapt' voor de trouw, om enkele dagen later weer binnen te moeten om de lapmiddelen terug uit te halen! Het was heel spannend geweest of hij er zou zijn of niet maar voor mij was het superbelangrijk dat hij er was en hij kreeg "toestemming" om mij te zien voor de bruidegom :) Ik was zoooo ongelofelijk blij dat hij er was !!!!!!!
Maar hij moest zich dan nog klaarmaken :) Ondertussen was mijn verloofde reeds toegekomen met de blauwe bus (dank u Feestbus : het was fantastisch - jullie waren super in jullie uniform en zo vriendelijk !!!!), samen met de bruidegom en ook ik was klaar.
En terwijl mijn broer hem klaarmaakte, bleef mijn verloofde in de bus, ik in mijn kamer en de familie beneden (met drank en spijs ;)) om te wachten tot mijn broer klaar was!

Toen hij klaar was, mocht mijn verloofde binnenkomen en plaatsnemen onderaan de trap. Toen ik van de trap kwam, rolden de tranen over z'n wangen : dit was het moment waar ik het meeste naar uitgekeken had !!! Hij vond me zo mooi ... en ook van alle familieleden kregen mijn kleedje en ik alle lof! Het was echt fantastisch!
Ook mijn bruidsboeket was prachtig (met kleine zonnebloemen !!! mijn lievelingsbloemen!!!!)
Het had ook de hele morgen al geregend maar op het moment dat ik van de trap kwam, scheen de zon (eindelijk) door de wolken wat natuurlijk ook voor een magisch moment zorgde :)!!
En toen mijn papa en ik buiten kwamen en in de prachtige witte koets stapten, konden we deze zelf openzetten!!! Daarna geeft het ook geen druppel meer geregend! Ook zij waren in uniform en zagen er prachtig uit :)

Onze ceremoniemeester (Luc Beernaert) verdient ook meer dan een pluim ... Hij was superdiscreet maar zorgde echt wel voor alles !!!

Na het wettelijk gedeelte (waar het ook wat spannend was, want mijn man z'n getuige had z'n paspoort niet bij!!), terug met papa in de koets en de familie in de bus, naar de kerk.

Voor het kerkelijk huwelijk had ik alles zelf gedaan en het was echt super toen ik hiervoor superveel complimentjes kreeg. Volgens hen was het een prachtige misviering!!!
Onze huwelijkskaars was ook heel prachtig, het was gemaakt door iemand die dit als bijverdienste doet en absoluut niet duur maar wel o zo prachtig.
Onze ringen kwamen van FDO en zoals iedereen waren ook wij vol lof hierover : prachtig en niet overdreven duur!
Onze zangeres Manuela van Geenhoven : wat een stem ! Mensen die niet aanwezig waren in de kerk, lieten ons al weten dat ze het superjammer vonden omdat ze gehoord hadden dat de zangeres toch zo prachtig kon zingen!!!!

Na de misviering had ik een ijskar ingehuurd voor een ijsje voor iedereen! Ook dit vond iedereen heel leuk !!!

Daarna zijn mijn man en ik in de koets nog naar mijn ouderlijke woning gereden : iedereen zwaaide naar ons wat natuurlijk heel leuk was!!
Daarna was er nog een kleine fotoshoot met de paarden en de koets want deze vertrok toen!

Hierna zijn we naar de Cofar gereden en ondanks wat problemen vooraf was het feest meer dan af! Nu nog komen mensen ons en onze ouders zeggen welken prachtig feest het was!!! Wat natuurlijk ook heel leuk is om te horen !
Het eten was superlekker, veel te veel ;), de bediening was meer dan op onze wenken, ... Gewoonweg af !
Ook onze DJ (Guy Van Aelst : Andy Broeckaert) heeft onze dansvloer van de eerste tot de laatste minuut vol gekregen. Op een bepaald moment hebben alle aanwezigen - met uitzondering van enkele 80-jarigen - een polonaise gevormd!! Echt supertof!

Nog enkele mensen die ik wil bedanken :

La Sposa Roeselare : wat een service!!!! Het kleed was echt wel prachtig en precies volgens mijn wensen aangepast !

Fotograaf Caroline uit Vichte : het was super! We hebben ons supergeamuseerd en de reeds geziene foto's beloven veel goeds! De bedankingskaartjes hebben we nog de dag zelf kunnen uitdelen (ze waren prachtig) en ook de kaders voor onze ouders en mijn man z'n grootmoeder mochten nog een kleine 2 uur opgehaald worden door onze buren zodat we deze konden afgeven tijdens het avondfeest !!!

Videograaf DB pictures : de man aanwezig op ons trouwfeest was in ieder geval een zalige persoonlijkheid ! Nu wachten we vol spanning op onze video :)

Zoals mijn verslag hopelijk weergeeft hebben mijn man en ik een superdag gehad ! We hebben heel de dag gelachen, behalve af en toe een krop in de keel van de emoties! :)

Sorry voor mijn ietwat lang uitgevallen verslagje :)
Bedankt om het te lezen :)

Groetjes

Mr. en mevr. Duthoo :)

annelies
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2247

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik2-8-2010 23:01:48

Wat een leuk verslag en jullie emoties worden mooi verwoord!

Geen foto's om te bekijken?

groetjes

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik2-8-2010 23:10:24

Krijg zelf al kippenvel als ik dit leuks allemaal lees :-) ik hoop dat onze dag net zo een super dag wordt ...

Groetjes Evie

Ps. Ik wil ook wel wat foto's zien ;-)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 7:38:38

Superleuk verslagje.
Kan nu niet meer wachten op mijn dagje als ik dat allemaal lees
Groetjes,
ilse

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik3-8-2010 11:37:02

Hey,
Wij hebben ook luc beernaert als ceremoniemeester.
Is wel een aangename man he ;-)Die mens ga ik veel nodig hebben op onze dag :-)

Dikke proficiat nog he!!xxxxxx

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik3-8-2010 13:08:26

Proficiat en een foto mag altijd eh!?

Gwen

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik3-8-2010 21:05:54

Hey Annelies

Leuk om te horen dat alles zo goed verlopen is die dag, buiten enkele kleine dingetjes, maar het is zo'n mooi verslag om te lezen dus dat zal een spetterend leuke dag geweest zijn!

Er zijn problemen geweest in de Cofar? Laat me iets weten he!!

Veel succes!

Groetjes
Valerie

Gina
18-9-2010
 Meld misbruik3-8-2010 22:25:39

Hi Annelies

Proficiat!!!

Kleine vraag: met welke rederij heb je de cruise gedaan? Was het de moeite?
Wij overwegen dit nl ook!

Bedankt
Groetjes
Gina

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik4-8-2010 12:53:11

@ Gina

wijzelf zijn met Royal Caribbean geweest.
Uit vorige ervaringen weet ik dat deze of Celiberty cruises de beste zijn in hun prijsklasse.

Op cruise gaan is meer dan de moeite. Persoonlijk is het mijn favoriete manier van reizen. Op een hotel kan ik maar moeilijk meer aarden : veel te veel van hetzelfde elke dag :)
Op cruise heb je elke dag een ander avontuur ...

Ook mijn man wil nu ook niet meer op hotel :)

Groetjes

Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info