Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 9 dagen

3-8-2010 6:59:19
Hello medebruidjes,

ik wou gewoon zeggen: nog 9 daagjes en het is zover. De zenuwen beginnen te komen en gisteren nog eens naar de zaal geweest voor tafelindeling af te geven en de tranen sprongen in mijn ogen.
Ik vraag me af hoe ik die dag zal doorkomen zonder uitgelopen make-up

In ieder geval toch bedankt voor het laatste jaar ivm de voorbereidingen. Ik heb hier echt veel steun en ideeën gevonden.

Vele trouwgroetjes,
xXx

Sarah
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1071

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 8:40:12

Hey Sarah,

hier is het nog een dagje meer.

Geniet vooral van je dag en als er traantjes vloeien, dan is dat maar zo!

Post nadien een paar foto's van je mooie dag hé en geniet er volop van!

Groetjes

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 9:57:50

Hey Naamgenootje,

bij mij ook nog n dagje extra :) Als je zo naar de zaal gaat kijken terug, dan zie je het al helemaal voor je hé :)
Iedereen weet dat het traantjes van geluk zullen zijn:)

groetjes

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik3-8-2010 10:33:19

Hihi ik heb daar ookal over gedacht. Zoals in de kerk enz als de traantjes boven komen wat met de make up :-) maarja bij ons zijn de foto's dan al genomen dus dat is niet het ergste :-)

In elk geval, heel veel plezier !!!!!

Groetjes Evie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...